Mark 9 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Som tittelen sier har jeg lyst på ny tlf, men jeg finner ingen har ekstremt lyst på. Jeg vet ikke om jeg skal ha trykkskjerm eller ikke. Så langt har jeg sett og lest litt om HTC Diamond 2, Iphone(usikker), HTC Touch HD, Nokia E71. Kanskje Samsung sin nye med trykkskjerm. Har en Nokia N95 8GB i dag og er egentlig veldig fornøyd med den, men jeg har som sagt bare lyst på ny tlf. Mine krav er noe slikt: * Tommeltottene er litt store så det kan ikke være for tett mellom tastene. * Må ha 3,5mm utgang for hodetelefoner * Bluetooth * Godt kamera * God lydkvalitet for avspilling av mp3 * Må ha mulighet for Wi-Fi * IKKE SonyEricsson, det er alt for mange feil på dem. * IKKE LG, fremstår som lavprismerke for meg. * Ikke så forbanna dyr, maks ca 5000,- * Telefonen må ha et fint og tiltalende utseende og være brukervennlig og lettforståelig brukergrensesnitt. Noen som vil hjelpe meg? Kom med tips og begrunn hvorfor den er så bra. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 iPhone 3G eller iPhone 3GS: 9/10, ikke så ille : ) ☒ Tommeltottene er litt store så det kan ikke være for tett mellom tastene. ☑ Må ha 3,5mm utgang for hodetelefoner ☑ Bluetooth ☑ Godt kamera ☑ God lydkvalitet for avspilling av mp3 ☑ Må ha mulighet for Wi-Fi ☑ IKKE SonyEricsson, det er alt for mange feil på dem. ☑ IKKE LG, fremstår som lavprismerke for meg. ☑ Ikke så forbanna dyr, maks ca 5000,- ☑ Telefonen må ha et fint og tiltalende utseende og være brukervennlig og lettforståelig brukergrensesnitt. Selv har jeg iPhone 3G, da denne funker kjempefint anbefaler jeg den. Lav i pris for tiden! Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Takk for tips. Jeg har tenkt litt på den og jeg har lest litt om abbonnementet på NetCom sine sider. Og det ville egentlig være kjekt å ha på reiser og ferie hvor jeg ikke har internett. Men jeg lurer litt på hvordan det fungerer i praksis. Får du surfe så mye du vil? Hvor mye betaler en i mnd? Kan komme flere spørsmål senere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå