Onslaught Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Min gamle xbox360 ligger bare å slenger. hvor mye kan jeg forvente å få for denne? Lenke til kommentar
Onslaught Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Det høres jo egentlig greit ut det. Bedre at noen andre får nytte av den enn at den bare ligger å støver ned, synes jeg. Hvor er det bra å annonsere da? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 hva med å sende denn inn til microsoft og få den reparert (gratis). Om den er åpnet skal ikke ha betydning, så lenge du ikke har fiklet med vifter eller strøm. Lenke til kommentar
larriss Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 hvor i landet er det du bor da... kan kjøpe den for 200k jeg.. send pm da vettu.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 hva med å sende denn inn til microsoft og få den reparert (gratis). Om den er åpnet skal ikke ha betydning, så lenge du ikke har fiklet med vifter eller strøm. Hvor har du det i fra? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 De på verkstedet sjekker ikke så veldig godt. Det er flere her på forumet som har sendt inn modifiserte konsoller son har fått de igjen fikset. Og hvis de ikke reparerer dem betaler du heller ingenting. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 De på verkstedet sjekker ikke så veldig godt. Det er flere her på forumet som har sendt inn modifiserte konsoller son har fått de igjen fikset. Og hvis de ikke reparerer dem betaler du heller ingenting. Flere fer på forumet som ikke har fått den tilbake reparert selvom dene modifisert, så det går nok begge veier. Etter det jeg vet koster det 800 å få fikset den på vekrstedet, og prisen for en ny box ligger vel på 1000 kr nå. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Om den er åpnet skal ikke ha betydning, så lenge du ikke har fiklet med vifter eller strøm. Hvor har du det i fra? juridisk! Om du åpner lokket, hva har det å si. Man får ikke RROd av å åpne lokket vel? Men har du fiklet med vifter og koblet til ekstra strøm til lys og div kan du være doomed. Endret 7. juli 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Kris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Flere fer på forumet som ikke har fått den tilbake reparert selvom dene modifisert, så det går nok begge veier. Etter det jeg vet koster det 800 å få fikset den på vekrstedet, og prisen for en ny box ligger vel på 1000 kr nå. MS fikser ikke konsollen for deg for penger. Det er bare hvis garantitiden har gått ut. Hvis den er åpnet og de ikke vil reparere den gjør de det ikke for penger heller. Så det er verdt å prøve. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er også mulighet for å benytte seg av den så smått perverst gode forbrukerkjøpsloven man har her i Norge. I følge den har man 5 år reklamasjonsrett på effekter som er forventet å fungerer over to år. Xbox kom november/desember 2005, husker jeg ikke helt feil. MS kan altså ikke kreve penger for å reparere den, med mindre feilen er forårsaket av bruker og dette kan påvises. :-) Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det er også mulighet for å benytte seg av den så smått perverst gode forbrukerkjøpsloven man har her i Norge. I følge den har man 5 år reklamasjonsrett på effekter som er forventet å fungerer over to år. Xbox kom november/desember 2005, husker jeg ikke helt feil. MS kan altså ikke kreve penger for å reparere den, med mindre feilen er forårsaket av bruker og dette kan påvises. :-) Men er det noen som har klart å kreve dette fra MS og faktisk fått det igjenom? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) ja, alle. det var en periode for noen måneder siden microsoft prøvde seg, men dette ble kansellert og alt er som før igjen med 5 års reklamasjon. Endret 8. juli 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hehe, litt morsomt er det jo å tenke på at MS har uttalt seg om at X360 som konsollgenerasjon skal leve i 10 år. Det hadde blitt for dumt om de skulle hevde at produktet var ment å vare to år eller mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå