Moder8tor Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 kan det skje noe om man får mye støv i ps3'en? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du kan jo blåse på den ? Tror ikke det skal være noe problem. den kan bråke, for viften må jobbe mer, er du VELDIG uhelidg,som jeg tror ikke skjer kan den jo begynne å brenne? Men skal ikke love noe her. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 støvsug den du.. holder støynivået nede og støvet borte Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Går det? tenkte og demontere maskina for og se, men etter youtube-video så så det ganske komplisert ut, så skulle tro at det er mye støv i maskina som man ikke klarer og fjærne Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg får vel støvsuge den når jeg støvsuger rommet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Ett tips her er å unngå å plassere den nede mot gulvet ihvertfall Endret 7. juli 2009 av Mala Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Ett tips her er å unngå å plassere den nede mot gulvet ihvertfall Kanskje også å ha den liggende siden støvet faller rett inn i toppen om man har den stående Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 For å fjerne støvet inni PS3'n må man bruke en kompressor til å blåse det ut, støvsugeren tar ikke støvet som har samlet seg dypest inne i maskinen. Og blåsingen bør helst skje ute eller godt ventilert Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Do the dust test! [/url] Do the dust test! [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå