Nordgaard Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg Def Jam: Fight for NY til Xbox, men jeg har Xbox 360. Teoritisk som jeg har både hørt og sett, kan du spille Xbox spill til 360'n, men når jeg satte inn cd'en, fikk jeg til svar at jeg måtte oppdatere spillet for å kunne spille det på 360'n. Det kom en link til en side som jeg gikk innpå på pc'n, og der fant jeg ikke Def Jam: Fight For NY i det hele tatt. Og det var på www.Xbox.com Noen som har peiling på hvordan jeg updater spill fra Xbox til Xbox 360? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er ikke alle Xbox spill man kan spille på Xbox 360. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Det er som sagt ikke alle orginale xbox-spill som er kompitable på X360. På Xbox.com finner du en liste over hvilke spill som fungerer på X360. Står det ikke på lista kan du ikke spille det på X360. Endret 3. juli 2009 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, fant ut av det litt senere på kvelden etter en stund med litt grundiere etterforsking igjennom forkjellige nettsider. Jævlig dumt at de ikke har gjort spillet compatible med 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå