♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei, jeg lurte på en ting, for ikke så veldig lenge sia, så fingra jeg jenta mi helt till henne kom, å da når jeg var ferdig merket jeg att jeg hadde noe hvitt seige greier på fingra (det var ikke så mye) min teori om dette er da, att det er det samme som guttene kan få på Penishode, men hva tror dere? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Nei, det er ikke kukost Edit: Sånn Endret 3. juli 2009 av atriC Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tror han tenker på kukost. Men det er ikke uvanlig at når jenten er kåt, så titter det av og til frem en hvit seig væske. Ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Tror han tenker på kukost. Men det er ikke uvanlig at når jenten er kåt, så titter det av og til frem en hvit seig væske. Ingenting å bekymre seg for. Ok Takk Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Et spørsmål til deg. Hvorfor skriver du hele tiden henne istedet for hun? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Man gjør det i Sverige er svensk jeg, så norsken min er litt Rar Unnskyld Lenke til kommentar
H80 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 På svensk heter det da "Hon såg henne", omtrent som på norsk? Den unnskyldningen må du lenger ut på landet med Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 På svensk heter det da "Hon såg henne", omtrent som på norsk? Den unnskyldningen må du lenger ut på landet med Du tokk meg der Neida, men det bare blir sånn, skal begynne å skrive "Hun" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå