tsxpower Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 noen som hvet hvor temperatur føleren er på en opel calibra 2,0 16v 1994mod? måleren inni bilen ligger nede. så føleren er vell def. men hvet ikke hvor den er. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvilken temperaturføler? Den for utetemperatur, eller den for kjølevannstemperatur? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) sitter på termostathuset meiner jeg og huske, til venstre i framkant på motoren EDIT; til høyre skulle det selfølgelig vær:P Endret 6. juli 2009 av *martin* Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 vann tempen ja:) så den er på sjåfør siden? Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 hvis du ser der den øvre tykke slangen på radiatoren går inn på motoren,så pleier opel å ha termostaten der...de pleier også å ha føleren på termostathuset...dette gjelder sansynligvis din bil også måtte hell og lykke følge deg i jakten Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 vann tempen ja:) så den er på sjåfør siden? sorry, skreiv vist feil sitter på høyre side, på passarsjersiden Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 oki, skal se om jeg finner den:) men går det an å bruke føler fra en annen opel? har en kræsja opel kadett 1,6. stående. kan jeg ta føleren fra den 1,6l motoren, og sette på min 2,0l? Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 oki, skal se om jeg finner den:)men går det an å bruke føler fra en annen opel? har en kræsja opel kadett 1,6. stående. kan jeg ta føleren fra den 1,6l motoren, og sette på min 2,0l? godt mulig det vil funke,skader ikkje å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå