Pixl. Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hey =( Kom nettop hjem fra jobb nå, og hadde glemt og slå av Xboxen. . det blinket 3 røde lys Betyr dette at jeg har fått rrod? jeg reboota den og da funka den fint, midlertidig. men det har vært ett helvettes torden vær ute nå så kan det ha vært det eller? Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Om formasjonen ser slik ut, så er det vel ganske sikkert at du har fått RRoD. Det skjer vel fordi en liten sak på hovedbrettet smelter, så er ikke så trygt å la den stå på i lange tider nå midt på sommeren. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 den har blitt brukt dagen lang tidligere. . Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Om boxen funker enda så er det sikkert ikke noe å bry seg om. Engående sommervarmen, pass på at boxen får nok lufting. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 er det mulighet for at tordenet kan ha slått ut strømen? viss strømen går blinker det 3 røde lys på xboxen Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 er det mulighet for at tordenet kan ha slått ut strømen? viss strømen går blinker det 3 røde lys på xboxen Får håpe det er det. . men ikke noe annet i huset som gikk da, eller på rommet mitt for den saks skyld. . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå