kent project Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det noen som virkelig tror at TELENOR noen gang vil gi sine kunder, (som dernest er tvunget til å ha det.) den samme flotte goodwill'n som NGT ? NEPPE... All ære til NG som pusher på litt denne helgen.... Og det viser jo bare hvor arogante de er i Telenor.... Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dette innlegget sier mest om hvor arrogant vedkommende som laget innlegget er. Straks personen leser at NGT stresstester linjene sine i helgen, blir han sur for at han har Telenor og begynner selvfølgelig å anklage Telenor for ditt og datt. Finn på noe annet. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 ooohhhhh her går det unna..... hILSEN FORNØYD ngt KUNDE Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det noen som virkelig tror at TELENOR noen gang vil gi sine kunder, (som dernest er tvunget til å ha det.) den samme flotte goodwill'n som NGT ? Og dette tror du NGT fordi de er snille? De regner nok med at mange kommer til og oppgradere til høyere hastighet etter og ha smakt på godsakene Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det noen som virkelig tror at TELENOR noen gang vil gi sine kunder, (som dernest er tvunget til å ha det.) den samme flotte goodwill'n som NGT ? Og dette tror du NGT fordi de er snille? De regner nok med at mange kommer til og oppgradere til høyere hastighet etter og ha smakt på godsakene Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 tja tilbudet de kjører nå er vel 4mbit ut august for 598,- ekstra.. da får man også en drøss med tilleggstjenester på broadpark.no.. dvs at jeg ville da betale litt over 600 kr totalt for min 4mbit linje ut august pr måned. Ikke værst Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 tja tilbudet de kjører nå er vel 4mbit ut august for 598,- ekstra.. da får man også en drøss med tilleggstjenester på broadpark.no.. dvs at jeg ville da betale litt over 600 kr totalt for min 4mbit linje ut august pr måned. Ikke værst Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Telenor tilbyr ikke kundene sine mye akkurat. De gjør faktisk tilbudet dårligere. Lykke til. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Dette innlegget sier mest om hvor arrogant vedkommende som laget innlegget er. Straks personen leser at NGT stresstester linjene sine i helgen, blir han sur for at han har Telenor og begynner selvfølgelig å anklage Telenor for ditt og datt. Finn på noe annet. Slik jeg leser innlegget hans så er han fornøyd NGT kunde! Han ville vel bare gni ekstra salt i såret til oss andre som ikke har NGT som leverandør av det o store nettet :wink: Og hvem puttet 50-øre på deg da? Btw; Den dagen Telenor gjør noe som helst for kundene sine er den dagen jeg vinner i lotto, fadern gir meg en Audi A8 og M$ bestemmer seg for å gjøre noe godt for sine lisens-kjøpere. Mao, ALDRI! Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Her går det også unda, hehehe, har BRAVO (704kbps ned) til vanelig, men nå står det 4000 inne i ruteren, men så er det jo linjetap og da. Men kommer opp i 419 KB/s, ja så kan ikke klage akkurat. Hehehe :-D Heia NGT. Lenke til kommentar
kent project Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Dette innlegget sier mest om hvor arrogant vedkommende som laget innlegget er. Straks personen leser at NGT stresstester linjene sine i helgen, blir han sur for at han har Telenor og begynner selvfølgelig å anklage Telenor for ditt og datt. Finn på noe annet. Sorry, scirocco... Da er det mulig mitt budskap kom litt feil ut, jeg er er hverken arrogant, misunnelig, etc. Eneste jeg ville bare sette litt fokus på forskjellen ifra andre leverandører og Telenor. Det er liksom bare så typisk at "aldri" telenor kjører noe slags hypes.. Mulig fordi de er nettopp de de er. Og tror de IKKE trenger slike tiltak, visst man vil kalle det for det. Og jeg er heller ikke så naiv at jeg ikke tror NGT håper at mange vil bite på og oppgradere... Håper noe ble litt klarere nå ? Lenke til kommentar
mbst Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 dvs at jeg ville da betale litt over 600 kr totalt for min 4mbit linje ut august pr måned. Pluss månedsabonnementet som vanlig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det noen som virkelig tror at TELENOR noen gang vil gi sine kunder, (som dernest er tvunget til å ha det.) den samme flotte goodwill'n som NGT ? NEPPE... All ære til NG som pusher på litt denne helgen.... Og det viser jo bare hvor arogante de er i Telenor.... ehhhh.... Virkelig bra reklametiltak fra NGT, det skal de ha. Men hva i all verden har dette med Telenor sin "arroganthet" å gjøre??? Snakk om å være totalt på bærtur . Når feks. xxl har tilbud på en sykkel og den selges til en dyrere pris hos Intersport så vil da Intersport være arrogant fordi de ikke følger en annen butikks prisstrategi??? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Da er det mulig mitt budskap kom litt feil ut, jeg er er hverken arrogant, misunnelig, etc. Eneste jeg ville bare sette litt fokus på forskjellen ifra andre leverandører og Telenor. Det er liksom bare så typisk at "aldri" telenor kjører noe slags hypes.. Mulig fordi de er nettopp de de er. Og tror de IKKE trenger slike tiltak, visst man vil kalle det for det. Og jeg er heller ikke så naiv at jeg ikke tror NGT håper at mange vil bite på og oppgradere... Telenor trenger ikke å gjøre det på den måten for å kapre kunder vil eg tro, eller hva tror du selv? Telenor har jo over 121000 adsl kunder, og det er bare bra om ngt kaprer nye kunder/eller kundene de har allrede skifter abb, er jo slik de tjener pengene på. Telenor trenger NGT og tele2 og de andre adsl oppratørene, grunnen er prisen ville været mye høyere om bare telenor hadde adsl linjer Lenke til kommentar
kent project Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Greit... mulig jeg er på bærtur med min ordlegging her idag... Igjen, det er jo rart at Telenor med den tyngden de har, er at de gir kundene sine dårligere ADSL valg (les;1gb.begr. kjepphøye priser etc.). Prøver å pushe på, de skal liksom "TJENE" over stokk og stein. Klart man blir litt provosert, når en "representant" ifra Telenor ringer enn 3.ganger og prøver å prakke på meg en litt raskere linje, for 1(EN) krone mindre, og selvsakt begrensning på 30gb. "hvorfor" ? Særlig med tanke på at snittet pr. nordmann med bredbånd idag ligger på ca.6,5 gb pr.mnd. Og de pusher ut stakkars tilbud med nettopp denne 1.gb greia... no sense... men men, hva vet vel jeg, er jeg noe matematikker ?? (sa han like blid.) Lenke til kommentar
zane Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er pinadø meg aldri noe fornuftig fra Laura. En endeløs mengde med svada. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 En endeløs mengde med svada. Hehehe, samme til deg min venn. Bare ikke les det eg skriver da mann Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er det noen som virkelig tror at TELENOR noen gang vil gi sine kunder, (som dernest er tvunget til å ha det.) den samme flotte goodwill'n som NGT ? Svaret er nok, Nei, Nei, og atter Nei, alt stjelenor kunne funnet på å gjøre, er å halvere båndbredden i en helg, og pålegge deg å betale for å ha halv båndbredde en hel sommer... Edit: wtf, jeg skreiv S-t-j-e-l-e-n-o-r , så blir det sensurert til Telenor? Dette forumet er vel tilfeldigvis ikke sponset av Telenor? Lenke til kommentar
zane Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hehe, jeg er da bare oppe i noen og 50 poster. Du har jaggu lirt av deg over 9000 nå Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jepp, må ha noe å gjøre. Men å komme med slike kommentarer er da ikke nødvendig vel? Som eg sa ikke les postene mine om du ikke liker meg/eller det eg prøver å skrive. Er mangen andre poster som eg leser som eg ikke liker, men eg kan da/vil ikke kommentere dem. Da ville eg hatt en del å gjøre gitt. OK :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå