Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kjennes det ut ved penetrering av vagina?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei!

Jeg lurer på om noen kan fortelle meg hvordan det kjennes ut når pikken er inni fitta? Er det en våt følelse? Kjennes det likt ut som når man runker?

Håper jeg kan få seriøse svar. Jeg har fått meg min første kjæreste. Hun er 13 og jeg er 13 også. Vi har ikke hatt sex, men jeg lurer sånn på akkurat dette når jeg runker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter intern vurdering er denne tråd igjen åpen for debatt. Det legges i så måte særs vekt på normal folkeskikk ved et eventuelt svar. Det oppfordres også til saklige og skikkelige svar på emnet, retningslinjene skal også selvsagt ligge til grunn for debatt i denne tråden som forumet generelt.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Litt avhengig av hvordan du runker, føles det mye mykere. Mange holder jo rimelig hardt i staken når de polerer den, og en vagina er jo ikke akkurat en knyttneve (heldigvis). I tillegg får du jo en annen type stimulering, da penishodet er blottlagt og får direkte nærkontakt med skjedeveggene - det er jo ikke noe forhud i mellom, slik det vanligvis er når man runker.

Det er bløtt, mykt, varmt og deilig.

Men kort sagt: Nei, det likner egentlig ganske lite på runking.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Det ligner ikke mye på runking nei, når du runker så holder du som oftest hardere, men vaginaen er mykere og våtere.

Ergo herligere!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...