Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forelska i venninna, ditchet av kompiser..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg sitter nå her en fredagskveld og har ikke en dritt å gjøre, i tillegg til å kjede livet av meg føler jeg meg skikkelig dritt også. Det er da av flere grunner, blandt annet at jeg har et par kompiser jeg har vært mye med i det siste som jeg føler har ditcha meg litt de siste dagene. Synes det er litt kjipt, for de to er faktisk nesten de eneste jeg klarer å ha det fett med.

Vi var sammen så og si hver eneste dag i et par uker inntil tidlig denne uka, så begynte de å finne på ting uten meg, fair enough. Sammen med disse to har jeg røyka endel hasj, og det som fikk meg til å reagere var at jeg ikke hørte et kvekk på flere dager og først når de var tomme for hasj, da ringer han meg og spør om vi skal finne på noe, han viste da at jeg hadde litt selv. Jeg pratet med dem idag også og inviterte dem opp til meg, men det orket de ikke. De inviterte meg riktig nok ned til dem, men ble litt småirritert så jeg takket pent nei. Er ikke sånn at vi ble uvenner eller noe men det får meg til å tenke...

Jeg har også ei god venninne som jeg er veldig ofte med. Jeg vet ikke om jeg tolker signaler feil eller om jeg bare er innbilsk, men jeg føler at hun har et litt godt øye til meg. Men det at hun allerede har type gjør meg jo veldig usikker.

Jeg ble kjent med henne mens de holdt på og hun var med meg nesten hele tiden og jeg trodde han var ute av spillet for lenge siden, men plutselig ble de sammen. Jeg hadde ikke så mye følelser, så tok det ikke så tungt, men det at hun valgte han taperen som ser ut som et fugleskremsel og knapt har venner fremfor meg var en liten strek i regningen...

Jeg ble litt sur/bitter og svarte ikke på meldinger eller når hun ringte eller noe. Hun skjønte tegninga og lurte på om det at de hadde blitt sammen var grunnen til at jeg hadde kuttet kontakt og hun kom med en halvdårlig forklaring. Jeg ga vist kun antydninger til å ville noe mer i fylla sa hun, greit nok at jeg ikke prøvde så hardt, men jeg var usikker på mine egne følelser og var ganske laidback siden jeg trodde jeg hadde kontroll, men når han nerden stjelte henne fra meg fikk jeg en skikkelig dårlig følelse. Han er liksom den stille og ansvarlige typen, mens jeg er mer den som er glad i moro, fest.. prater mye, god selvtillit får andre til å le osv. Kan hende hun også skjønte at han var bedre å satse på om hun ville ha noe seriøst hva vet vel jeg.

Vi ble ihvertfall venner igjen og jeg dreit litt i typen hennes, vi var mest sammen uten han uansett fordi begge to blir MAKS kjedelige å være med når de er sammen. Har tatt de med fors med mine venner og mens vi har hatt det gøy og laget masse liv, ligger de bare i et hjørne og koser og enser ikke oss andre engang.

Men nå i det siste har det blitt et lite problem, jeg begynner å lure på om jeg får følelser for henne igjen. Som sagt så er jeg mye med henne uten typen og det er litt uskyldig småflørting hele tiden, når vi stikker ut med venner uten typen holder hun seg til meg for det meste osv. Jeg vet hun aldri ville vært utro eller noe sånt, og hun forvirrer meg skikkelig. Men nå de siste dagene har hun også vært veldig avvisende, når vi har blitt igjen alene i sofaen feks. så hører hun på ipoden sin istedet for å prate med meg, sier ikke hadet når jeg drar osv.. skjønner faen ikke en dritt.

Jeg føler meg ikke så veldig forelsket, men sånn som hun er nå det dreper meg. Blir så sykelig sjalu når hun plutselig gir helt faen i meg og bevisst prater med andre gutter osv(virker ihvertfall sånn, for hun overser meg litt ihvertfall). Det værste med hele greia er at jeg aldri kunne knulla den jenta engang selv om hun ikke er stygg osv, da jeg føler det blir helt feil og ser egentlig på henne som en venn. Litt samme følelse som at du ikke knuller søstra de liksom, så hvordan i helvete kan jeg bli sjalu/forelska i jenta da? Hadde hun plutselig ville gått inn i et forhold med meg nå tror jeg aldri jeg kunne klart det. Jeg har vært ganske diskre og hun har jo type så det er jo egentlig sykt at jeg skal bli sjalu, jeg lager selvfølgelig ikke noe nummer ut av det, håper hun ringer og tenker ofte på hva hun driver med og det er veldig slitsomt.. Hva burde jeg gjøre her? Hjerte er tydeligvis ikke enig med hjernen for å si det på den måten :p

Og egentlig har jeg endel venner, men føler det blir rart å ringe kompiser jeg sjeldent ser eller jenter jeg rotet med på noen fester for et halvt år siden, så jeg sitter igjen med kanskje 6-7stk som er mye med...

Savner egentlig også å ha ei jente, men jeg er drit dårlig på sjekking, magefølelsene mine skrider mot all logik noe somregel får meg til å havne i krangler etter en stund med jentene. Så tidligere har det bare hendt at jeg har blitt sjekket opp, da er alt mye lettere, men jeg treffer veldig lite nye jenter for tiden og begynner å bli en stund siden jeg har vært i noe som helst form for forhold nå, skal jeg være helt ærlig har jeg aldri hatt en ordentlig kjæreste kun fysiske forhold. Skjønner at jeg må ut å treffe nye folk og sånn, men jeg jobber jo så har ikke omgang med noen på min egen alder der og når vi drar ut i helger er det somregel på utesteder og det utestedet som er her i området egner seg dårlig til å treffe nye folk... Vet at det skjer når du minst forventer det og at det ikke er noe å stresse med osv, men jeg vil ha ei nå..

Kan kanskje virke litt arogant pga et par ting jeg har skrevet her, men er egentlig en snill fyr og det vet de som kjenner meg i virkeligheten. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Hva mener du? Nå skjedde det igjen, jeg sender melding og spør hva som skjer. Får i svar at de er noen kompiser som er sammen osv samtidig spør han hva jeg driver med. Jeg sier jeg kjeder livet av meg. "Kjipt..." er svaret jeg får da, normalt ville de ha invitert meg med, men gidder ikke mase om det heller bare skjønner ikke hvorfor de plutselig har blitt sånn :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...