bekimc Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei. Jeg bestilte Gamer Premium i35, 23 juni på komplett. Og det sto at alt ville bli på lager 1 juli, jaok tenkte jeg. Men nå har det gått 4 dager siden det, hva skjer med komplett? jeg trodde dem var flinke på leveringer jeg. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Antageligvis feil tråd, men maskinen må jo monteres først da! De har nok ikke disse "Komplett" maskinene ferdig montert med tanke på at de oppgraderer løpende om noen komponenter går ut osv. Har alltid vært kjempefornøyd med Komplett på leveranser på nye bestillinger, men har opplevd at de ikke svarer på reklamasjoner i det siste, og det er synd, i alle fall for mitt forhold til dem.... Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei.Jeg bestilte Gamer Premium i35, 23 juni på komplett. Og det sto at alt ville bli på lager 1 juli, jaok tenkte jeg. Men nå har det gått 4 dager siden det, hva skjer med komplett? jeg trodde dem var flinke på leveringer jeg. Viser til en lignende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126575&hl= Konklusjonen derfra er at leveringstiden varierer med arbeidsmengden. Tipper ferie- og skattepengene fikk bein å gå på hos mange. Det beste er å kontakte komplett direkte på tlf eller mail. Da får du nok bedre svar enn det du kan få her. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Beregn mellom 1 uke til 2 uker nå som det er ferietid. Kjipt, men sånn er det. Er vel generelt sånn hos de fleste bedrifter nå om sommeren. Tok 2 uker før jeg fikk igjennom en retursak, men er veldig fornøyd med resultatet , Komplett gir god service. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 hvor lang tid kommer det til å ta hvis man bor i oslo? skal bestille snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå