knockertommy Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei! Går det an å få subtitles på filmer man sender fra pc til tv. underteks vises på pc, men ikke på tv. Har prøvd bsplayer. ( har et radeon 9100 skjermkort). Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 bsplayer: preferences (ctrl+p) -> video -> use overlay. Ta av haken (tror jeg), prøv mode 1 og 2 og uten hake. Det går fint til slutt. Du kan forsåvidt ta av overlay i display properties, har ennå ikke skjønt hva den er til, bare skapt problemer for meg. Edit: Du kan også gå inn på subtitles og huke av for Draw subtitles to Oerlay surface. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 bsplayer: preferences (ctrl+p) -> video -> use overlay. Ta av haken (tror jeg), prøv mode 1 og 2 og uten hake. Det går fint til slutt. Du kan forsåvidt ta av overlay i display properties, har ennå ikke skjønt hva den er til, bare skapt problemer for meg. Edit: Du kan også gå inn på subtitles og huke av for Draw subtitles to Oerlay surface. Det siste funket du skrev funket mycket bra. Tusen takk. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 bsplayer: preferences (ctrl+p) -> video -> use overlay. Ta av haken (tror jeg), prøv mode 1 og 2 og uten hake. Det går fint til slutt. Du kan forsåvidt ta av overlay i display properties, har ennå ikke skjønt hva den er til, bare skapt problemer for meg. Edit: Du kan også gå inn på subtitles og huke av for Draw subtitles to Oerlay surface. Det siste funket du skrev funket mycket bra. Tusen takk. Men det ble en del forvrengte bilder før det gikk i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå