Hanihagen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hallo Jeg har lest litt rundt på forumet her ang pc kjøp. Ser ut som mange mener i7 er det man bør velge idag. Selv syns jeg det er litt dyrt og vet ikke om det er verdt prisen. Skal selv kjøpe nye gaming data nå og er svært usikker på om jeg ska investere i i7 gpu osv. Så derfor kommer jeg her får og be dere om hjelp Jeg kan jo ikke bygge data selv så må være en du kan konfiguere. Den skal brukes til nyere FPS spill som COD4 og 5. Ikke GTA IV da jeg har konsoll så da kan jeg kanskje holde meg til 2 kjerners gpu? Prisen må være under 14500kr helst men 15000kr går akkurat og sist men ikke minst så må pcen holde hvertfalt 2 år Er veldig takknemelig får svar Jeg beklager skrive leifer Endret 3. juli 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Komplett har Tilbud nå på New Generation, som er en Stasjonær PC som du kan konfigurere selv, hvis jeg hadde vært deg ville jeg ha byttet ut skjermkortet til GTX 285 eller HD 4890. Lykke til med kjøpet :-) Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Komplett har Tilbud nå på New Generation, som er en Stasjonær PC som du kan konfigurere selv, hvis jeg hadde vært deg ville jeg ha byttet ut skjermkortet til GTX 285 eller HD 4890. Lykke til med kjøpet :-) takk får tipset, vil jeg kunne kjøre sånn nogenlunde bra FPS på fult på cod4/5 med disse skjermkorta? Har jo alltid mulighet til SLI etterhvert og så Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Den New generation dataen og gtx 295, vil det funke fint? Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du har skjerm? Har du mulighet til å skaffe operativsystem - for da trenger du ikke å ta med det. Jeg sjekket ut den New Generation pcen. Skiftet mus til Logitech MX518, Logitech Deluxe Keyboard (99kr), Gainward GeForce GTX 285 og 850W strømforsyning i tilfelle oppgradering senere og valgte bort operativsystem. Endte opp på 13500. Skulle tro denne pcen holder ganske lenge, og gir ganske høy fps i de nyeste spillene. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Du har skjerm? Har du mulighet til å skaffe operativsystem - for da trenger du ikke å ta med det. Jeg sjekket ut den New Generation pcen. Skiftet mus til Logitech MX518, Logitech Deluxe Keyboard (99kr), Gainward GeForce GTX 285 og 850W strømforsyning i tilfelle oppgradering senere og valgte bort operativsystem. Endte opp på 13500. Skulle tro denne pcen holder ganske lenge, og gir ganske høy fps i de nyeste spillene. jeg har skjerm men har ikke mulighet til og skaffe operativsystem. Mus har jeg og keyboard har jeg så det har jeg tatt vekk. Men jeg har lyst på det gtx 295 kortet, men vis dere ikke mener det er smart så eller? Lenke til kommentar
ExpulsioN Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 GTX 295 er jo selfølgelig best, men vet ikke helt om du burde velge 850W strømforsyning, med tanke på at det trekker ganske mye strøm. Noen andre har kanskje litt mer peiling på sånt ? Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 GTX 295 er jo selfølgelig best, men vet ikke helt om du burde velge 850W strømforsyning, med tanke på at det trekker ganske mye strøm. Noen andre har kanskje litt mer peiling på sånt ? leste på formuet her at i7 920 + GTX 295 klarer seg kurant med 750 Watt. så ikke vet jeg Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 850W holder lenge. Hvis du skal spille Cod4/5 så må det tilføyes at en maskin med de spesifikasjonene er en grundig overkill, men du vil forhåpentligvis bruke den til andre spill. Hvilken skjerm har du? Med mindre det er 24" eller mer så vil du ikke ha særlig nytte av Gtx295. Lenke til kommentar
Hanihagen Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) 850W holder lenge. Hvis du skal spille Cod4/5 så må det tilføyes at en maskin med de spesifikasjonene er en grundig overkill, men du vil forhåpentligvis bruke den til andre spill. Hvilken skjerm har du? Med mindre det er 24" eller mer så vil du ikke ha særlig nytte av Gtx295. Får en 24" snart også har jeg noen større skjermer og og ja jeg spiller andre spill og, crysis feks Endret 4. juli 2009 av Hanihagen Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Grunnen til at jeg valgte med 850W var pga. eventuelt senere oppgradering. Hvis du skal ha et ekstra skjermkort f.eks. Men, 750W holder for i7 og GTX 295. Syns du skal gå for den pcen, jeg : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå