Gjest Guest_gutten_* Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Heisann. Har en avtale med ei venninne i mårra, at hun skal ta jomfrudommen min. Er bare litt bekyrma på størrelsen på penisen. Måler ca 14 cm lang, og 4,5cm bred. Hun sier det går bra, men jeg er veldig nærvøs. Pleier man å komme fort når man har sex? Jeg kan fint komme på et minutt når jeg runker, men er det annerledes med sex? MVH Gutt 17. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det er veldig individuelt, noen kommer fort, andre kommer ikke i det hele tatt. Tror ikke størelsen på tissen din vil ha noe å si... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Forventer full rapport fra deg i morgen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det går så fint så.. Min er ca det samme (har ikke målt men ifølge øyemål) Har ikke hatt problemer. Prøv å motiver deg, styrk selvsikkerheten! Dette klarer du!! Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutten_* Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hehe, rapport er greit vet dere! Vi tenkte å drikke litt først, mens vi ser film. Begge blir veldig mye mere selvsikre og avslappet med litt alkohol innabords. Gleder meg hvertfall til å slikke henne. Det har hun framhevet at jeg SKAL!! Lenke til kommentar
Gjest Guest_jeansgutt20_* Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Dette tror jeg vil bli digg ja. Pikken din er mer enn stor nok, det trenger du ikke å bekymre deg for. Syns kanskje ikke dere skal drikke for mye, vil muligens gjøre det vanskeligere å få ereksjonen til å holde. Det er individuelt hvor for du får orgasme første gangen, men det er jo ikke så farlig, hvis du er kjempekåt å får rskt orgasme, tror jeg garantert at du raskt er klar for mer sex. Et godt forslag ar du slikker og tar på henne, utforsker munnsex på henne, dette vil nok gjøre dere begge veldig kåte:) Gi rapport når dere har testa ut sexen da:) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvor faen er rapporten?! Ser ikke ut som den kommer Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Ahh, han driter vel i det. Nå har hatt kommet igjennom den fasen ^^, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå