bandit Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Lurer på om det er en måte å laste bilder/filmsnutter tilbake til kameraet??? Hadde satt veldig pris på om noen kan bekrefte eller avkrefte dette!! Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det går ihvertfall om du har en kortleser. Hvis det ikke finnes noen lure hacks tror jeg ellers at du har et problem... MLW Lenke til kommentar
bandit Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Kortleser? hva, hvor og hvor mye?? :-) Lenke til kommentar
martin_meling Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Kortleser? hva, hvor og hvor mye?? 257,- for en som dog leser kun CF, men som benytter USB 2.0 hos xd.no: varenummer 703026 -- Jeg synes ihvertfall min virker bra her, sjøl om USB 2.0 portene ikke er enige om de er 2.0 eller 1.1 lenge av gangen. Men det er nok MS(I)/NEC sin feil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå