loekke Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Problemet løst, takk for svar .) Endret 7. juli 2009 av loekke Lenke til kommentar
Blondie_ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 "Smertene sitter på innsiden av leggen bak den indre kanten av skinnebenet. Smerten er verst som regel 10 cm ovenfor den indre ankelknoke. Plagene oppstår gradvis og er ikke så lett å kjenne igjen hvis en ikke har hatt det før. Det kan forveksles med en legghøne i form av et spark på innsiden av skinnbenet eller med et stressbrudd i leggen. Smertene ved beinhinne betennelse sitter i overgangen mellom muskelsene og bein. Ømhet ved trykk med fingrene på innsiden av skinnbeinet er vanlig. Tilstanden er ubehagelig og det er vanskelig å spille fotball." Hvis du føler det slik som dette har du sannsynligvis fått beinhinnebetennelse. Hvis du fortsatt er i tvil er det nok smart å oppsøke lege eller fysioterapaut for å være helt sikker. Den murringen du kjenner kan være kroppens reaksjon på for hard trening f.eks, noe du også bør ta opp med lege/fysioterapaut. Du bør alltid tøye skikkelig ut etter trening! Lenke til kommentar
loekke Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 Har ingen smerter, bare litt stølhet, og de er på yttersiden, ikke innersiden, stølheten er langs øverste del. Det rare er at jeg har hatt iallefall 3-4 harde løpeøkter siden sist jeg kjente noe stølhet, tror kansje at jeg bør kutte ut løping i nedoverbakke, da det er en stor belastning. Men skal prøve å komme meg til fysioterapaut =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå