Gå til innhold

aw surveys levering av penger

Anbefalte innlegg

hei, jeg vet ikke helt om jeg satta denne posten helt riktig sted, men samma det :) så jeg lurer på om det er noen her som har eller bruker aw surveys, og så lurer jeg på om det er noen som vet hvor lang tid det tar for pengene du nettop har reedem til en paypal account.. søk på youtube etter aw surveys hvis du ikke vet hva det er... så jeg lurer alltså på hvor mange dager det tar for pengene du har sendt til en paypal account å komme fram.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ikke ta lange tiden for at du kan se på Paypal etter at et innskudd har blitt gjort. Det er snakk om minutter/timer. Sider/"tjenester" som AWSurveys er jeg svært skeptisk til og det skal ikke store innsatsen til for å finne dårlig omtale om virksomheten til slike bedrifter, selv om de gjerne prøver å senke slik omtale ved "googlebombing" og registrering av domener som ellers kan bli brukt mot dem. :)

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

takk for svar, men nå har jeg ventet i 10 dager på at pengene skal komme, men det er ingen penger og se. jeg har en account på paypal som er unverified, hvis jeg skal bli verified må jeg gi fra meg kort nummeret mitt, og litt info om det, når det er gjort kommer det 15 NOK inn på kontoen min, men så lurer jeg på om jeg må bli verified for å få pengene fra awsurvey. jeg vil helst ikke gi fra meg kort infoen min... men hvis jeg velger å gi fra meg kort informasjonen min, og jeg får 15 NOK inn på paypal kontoen, kan foreldrene mine da se at jeg har gjort dette da??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...