Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål angående fingring av jente?!

Gjest gutt15

Anbefalte innlegg

Gjest gutt15

Hei, jeg er en gutt som for ikke så lenge siden fingra ei jente for første gang. Ho ga tegn på at ho likte det, og jeg spurte veldig mange ganger for å forsikre meg om at stønnene ikke var fake, og ho var bestemt på at det var kjempedeilig å bli fingra. Men alt jeg gjorde var liksom å rote litt inni fitta hennes, og etter hva jeg har hørt skal det ikke være så veldig følsomt inni der, men ho stønna som bare det. Så jeg er veldig redd for at det var fake. Jeg stoler på henne, det er ikke det, men er litt skeptisk. Skal legges til at ho ikke fingrer selv, hadde visst bare drevet litt med det, men det var veldig lenge siden, flere år. Ikke veit jeg, men kan vel være noe mer følsomt der pga. det? Akkurat som gutter er MYE mer følsomme på kukhuet før vi begynner å ronke. Så da er altså spørsmålet mitt, er det sannsynlig at all stønninga var ekte, at ho hadde det sykt deilig?

I tillegg vil jeg gjerne ha noen råd om hvordan jeg skal finne klitoris? Har sett på bilder og sånn hvor den skal ligge, men klarte ikke å finne den. Skal nevnes at det ikke var de beste forholdene, jeg måtte ligge ved siden av henne, fikk ikke ligge med huet oppi fitta og studere. Ho hadde i tillegg buksa nesten helt på, men fikk se litt av hullet, og da der klitoris skal være. Siden jeg har lest mange steder at folk sliter med å finne den, så da er det sikkert nyttig med noen tips.

Ellers tar jeg gjerne i mot råd for hvordan jeg kan gi henne mest mulig nytelse, ved fingring og slikking. På forhånd takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest gutt15

Får vel ikke endret innlegget, så må dobbeltposte.

Vil også gjerne ha tips om hvordan jeg kan tenne jenter. Og er det nødvendigvis en direkte sammenheng mellom at de blir tent og at de blir våte? Hvis ikke trenger jeg spesielt tips for å få dem våte. :) eller henne da...

Lenke til kommentar
Gjest gutt15

Veit ikke hvorfor ho skulle faket. Men virket liksom litt i overkant til å være første gangen, men alt jeg gjorde var ikke riktig, og ho sa ifra om jeg gjorde noe galt. Så jeg skal kanskje ikke bekymre meg. Takk.

Men tar fortsatt i mot tips om fingring/slikking. Vil gjøre det så bra som mulig, så kanskje ho snart vil ha ordentlig sex også. :)

Lenke til kommentar
Veit ikke hvorfor ho skulle faket. Men virket liksom litt i overkant til å være første gangen, men alt jeg gjorde var ikke riktig, og ho sa ifra om jeg gjorde noe galt. Så jeg skal kanskje ikke bekymre meg. Takk.

Men tar fortsatt i mot tips om fingring/slikking. Vil gjøre det så bra som mulig, så kanskje ho snart vil ha ordentlig sex også. :)

Hvis du traff G-punktet, så er det nesten ikke sannsynlig at hu IKKE stønner, ihvertfall etter det jeg har erfart. Hvis du gnir og "klemmer" (Ikke tenkt at du skal være så veldig forsktig når du "roter" innd i der, du kan være litt hardhent, bare det ikke blir voldelig. Husk at de dytter ut 5 kiloos barn ut av det hyllet! :D) på g-punktet og tar i litt onen ganger vil du merka at hu tar et skikkelig tungt pust : ) Angående klitoris, så ja, den er mye vanskeligere å finne enn det folktror. Bare utforsk litt der du tror den er så vil du kjenne en liten "knapp" som kjennes litt annerledes ut en resten av underlivet hennes. Også kan du jo spørre om du treffer den : ) Det merker hun med en gang : )

Håper det hjalp litt :D

Lenke til kommentar

Jeg tviler ikke på at hun faket om du bare "rota rundt nedi der", men så skal du også vite at når hun er tent så kommer jo gode følelser mye bedre frem.

Inni fitta er det veldig følsomt, men det er ikke følsomt på den behagelige måten overalt i den. Du bør fokusere på g-punktet, ihvertfall i en sånn situasjon. Det er på "fremsiden" av fitta, tenk deg at du skal kjenne samme vei som mot magen, ikke noe særlig langt inn heller, men når du følger innover derfra kjenner du at du kommer til et litt ruglete punkt. Klem forsiktig mot det og gjør en "kom-kom"-bevegelse. (Pass på å ikke skrape henne med negler).

En annen måte å fingre henne på er å treffe cerwix (deepspot og a-punkt). Dette gjøres ved at du skyver fingeren eller fingrene så langt inn du klarer, og presser på annenhver side av fremre og bakre skjedevegg. Husk at du skal presse, ikke prøv å gjøre noen avanserte teknikker, men bare tenk at du skal presse dem bortover. Begyn forsiktig og se hvor mye hun kan takle :) (usikker på om dette slår ann på uerfarne jenter)

Når det gjelder klitoris så hadde du ikke noe bra utgangspunkt der. Det er vanskelig å finne om man ikke har sett etter eller funnet det på andre tidligere. Anbefaler deg å få sett close-up på henne så du blir litt bedre kjent. Skyv da leppene til sides og du ser knoppen helt øverst, like nedenfor der leppene måtes øverst. Om du ikke får sett, så vil jeg like greit anbefale deg å bare stimulere det øverste området, ikke gå så langt ned som til fitta, stimuler gjerne i sirkelbevegelser så du har bra mulighet til å treffe. Ettehvert kjenner du kanskje en liten klump, og det er stor sannsynlighet for at du har truffet riktig da. Men husk ihvertfall å være forsiktig, hardere betyr sjeldent bedre når det gjelder sex

Ang. å gjøre henne kåt og våt kan du jo teste følgende

* kyssing/suging på halsen, gjerne om du kommer bak henne, legger armene rundt, presser henne inntill deg, sier noe sexy og kysser henne hardt der

* biting i øreflipp (legg på noen tunge stønn)

* rå klining

* dominert lugging mens dere kliner

* sexy ansiksuttrykk

* "wallslam" (skyve henne inntill en vegg og klemme deg inntill og kline med henne)

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Grunnen til stønnene var neppe nytelse.

Ikke vet jeg hvorfor hun stønna.

Vet ikke om noen som faktisk syns det er godt eller i det hele tatt behagelig å få fingre trykt

oppi vaginaen..

Da veit du tydeligvis jævlig lite... Det er normalt med fingring og lignende kontakt med både penis og vagina.

Lenke til kommentar
Grunnen til stønnene var neppe nytelse.

Ikke vet jeg hvorfor hun stønna.

Vet ikke om noen som faktisk syns det er godt eller i det hele tatt behagelig å få fingre trykt

oppi vaginaen..

Da veit du tydeligvis jævlig lite... Det er normalt med fingring og lignende kontakt med både penis og vagina.

TRYKT OPPI!

Forskjell på føre en finer inn i vaginaen og trykke den oppi.

Lenke til kommentar
TRYKT OPPI!

Forskjell på føre en finer inn i vaginaen og trykke den oppi.

Trykt oppi? På hvilken måte?

inn for tidlig?

inn for fort?

inn for hardt?

for langt inn?

Grunnen til stønnene var neppe nytelse. Ikke vet jeg hvorfor hun stønna.
Hva er det svaret vasert på?

Men for all del, ikke vær for hardhendt!
Sant sant, dette gjelder spessielt ved bruk av fingre

sats heller på å pirre henne til hun viser deg hva hun ønsker at du skal gjøre mot henne :)
Jeg håper du kødder nå? Jenter blir mer kåte av en selvsikker fyr som dominerer henne, enn en som må læres opp og dems naturlighet til å ta kontroll i senga er som regel fraværende Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Dere bør være oppmerksomme på at damer er forskjellige og liker forskjellige ting. Selve plasseringen og deler av utformingen er veldig lik i fra dame til dame, men hva hun liker hvor hvor det er følsom varierer en del.

Noen trenger stimulering på klitoris, andre g-punkt mens noen trenger vaginal stimulering. Andre vil ha flere eller alle, noen liker å bli slikket, noen liker det ikke. Noen liker lillefingen, noen vil ha hele hånda inn. Noen trenger hard behandling andre må tas på med silkemyke hender. Noen blir fort våte, andre trenger tid. Hva som er godt er forskjellig. Som mann er det best å innse dette først som sist, og være obs på at rutine er kjedelig. Varier. Først som sist.

Når man først får litt "erfaring" under beltet så vil man begynne å legge merke til de små tegnene som indikerer om hun liker det heller ikke. På den måten kan man bokstavelig talt føle seg frem og umiddelbart merke om det du gjør er godt, vondt eller uten effekt. Jenter kan fake stønn og pust for å gi gutten selvtillit, men de klarer ikke å fake alle tegnene.

Noen jenter liker heller ikke at man spør om det er godt da det ødelegger stemningen, mens andre liker det.

Lenke til kommentar

Har gode erfaringer med å skrive alfabetet med tunga på klitoris! Hun bør være "litt i gang" når du begynner med det, da!

Ellers så er det bare å si at jenter er svært forskjellige ang. hvor hardhendt de liker tafsing og slikking der nede. Kommunikasjon er en fin ting! :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...