mj0ran Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Handleliste fra Komplett.no WD VelociRaptor® 300GB SATA 10000RPM, 16MB, 3 GB/s Asus P5Q3, P45, Socket-775, ATX, DDR3,GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16 Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 6GBKit w/3x 2GB XMS3 modules, CL8-8-8-24, for Core i7 Gainward GeForce GTX 275 896MB PhysX PCI-Express 2.0, 2xDVI, HDCP, HDMI, CUDA, Graphics Plus, 3D Stereo Antec Three Hundred 140mm Fan (Without PSU) Corsair Powersupply 650W Black, ATX/EPS,120mm Fan, 8xSATA, SLI BenQ 24" LCD G2412HD 1920x1080, 40000:1, 2ms, VGA/DVI/HDMI344772 Intel Core™ 2 Duo E8400 3.0GHz, SocketLGA775, 6MB, 1333Mhz BOXED w/fan Nå er det rett før skoletid igjen å jeg hakke oppgradert pcn på flere år. Første jeg tenkte når jeg skulle kjøpe pc var "ah, bærbar er vel smart for skolegang". Men fant fort ut at det koste flesk å få en som yter litt samt at jeg trenger å oppgradere min stasjonere pc. Som dere ser har jeg tatt DDR3, så første spørsmål må vel være om d er værdt d ? Jeg er opptatt at av d skal være en oppgradering som gir rom for evt utskifting senere. Dvs at jeg slipper å kjøpe hk å starte bygge alt på nytt igjen. Valg av harddisk er pga ytelse, jeg er ikke den som laster ned og skal ha utallige tb liggende Målet med pcn: Det er vel at det først å fremst skal være et stabilt oppsett som skal kunne kjøre nye spill uten problemer. Er åpen for evt andre oppsett som er billigere og kan være like bra. Vel, d var vel d. Åpen for alt av meninger og inlegg om oppgradering samt andre valg jeg kan ta. Budsjette skulle ikke overskride 10000.- Men fant ut jeg tok med en LCD siden jeg fortsatt sitter med CRT På forhånd takk Mvh Mats-J Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Sett opp i prisguiden, så kanskje noen orker å se på det Er ingen som gidder å skjekke priser på alt du har lista opp der, så gi oss hvertfall totalpris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå