Skrujernet Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tenkte å bestille 5-6 shortser derfra siden det er mye på salg, opptil 40%, samtidig som jeg trenger nye Noen som har negative erfaringer derfra? Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Jeg har bestilt fra Dogfunk, og fikk varene like etter en uke. Ble meget fornøyd, for jeg hadde bestilt disse i håp om at vi kom vel frem før jeg dro på ferie. Ingen problemer oppstod, og meget god service også. Men, 5-6 skjortser kommer nok ikke under 200kr som er den tollfrie grensen i Norge. (Om det gjelder for amerika) Bestiler du klær fra Dogfunk over $50 så er det fri frakt, men det husker jeg ikke, siden det ikke står om det gjelder bare innlands. Vanligvis skal det se slik ut med regning av full pris med vare, moms og fortolling. MVA = 25% Toll på klær = 10,7% Eksempel: MVA: Vare: 750kr + frakt: 250kr * 25 / 100 = 250kr = Totalpris inkl MVA: 1250kr Toll: Vare: 1250 * 10,7 / 100 = 133,75 = Totalpris inkl MVA og Toll: 1383,75 kr Så ja, varene blir noe dyrer når du bestiler utenlands. Men faktisk blir den sikkert billigere enn å kjøpe den her i Norge med tanke på klærene som Dogfunk leverer. Endret 8. juli 2009 av Johsse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå