fiskejeger Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei....Jeg lurte på om det gikkk an å kjøpe pandora batteri til psp i en "spillbutikk"(elkjøp,spaceworld,expert)..eller må man bestille det fra nett, siden nesten alle som kjøper det driver bare med downgradering osv...Jeg bor langt unna noen "spillbutikker", så jeg gidder liksom ikke å dra helt dit, for finne ut at de ikke solgte det der.... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vet ikke, men du kan bestille her: http://www.modnet.no/advanced_search_resul...eywords=Pandora Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er ivertfall HELT sikker på at de ikke selger pandoras battery i vanlige butikker (elkjøp, expert), da pandoras battery faktisk er ulovlig Sier ikke at du ikke må gjøre det, fordi jeg har selv gjort det. Lykke til med hackingen! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) www.dealextreme.com www.focalprice.com Endret 4. juli 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå