Nator Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Jeg mener at NRK Sport burde ha sin egen kanal. Grunnen til dette er at de ofte avbryter sportsendinger i spennende øyeblikk, for eksempel for å vise nyheter, eller flytter sendingene rundt fra NRK1 til NRK2 og NRK3 slik som med Wimbledon i sommer. Ønsker derfor å åpne for diskusjon om dette i denne tråden, og har i denne anledningen opprettet en oppropsgruppe på Facebook for å få NRK Sport på egen kanal. Håpet er at NRK en vakker dag skal få opp øynene hvis vi blir mange nok i denne gruppen. Dersom du er enig kan du melde seg inn ved å klikke her for å gå til gruppesiden. [Opprettelse av denne tråden er godkjent av Camrot.] Endret 3. juli 2009 av Nator Lenke til kommentar
morra Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Kan igrunnen være enig, men det er mer fordi jeg syns sporten tar for mye plass i sendingsplanene. Så det ser jo ut som at en egen kanal for sport, bare hadde vært en vinn-vinn-situasjon Lenke til kommentar
Nator Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, det samme tenker jeg. Under Wimbledon-finalen i dag måtte de 1. bytte fra NRK1 til NRK2, og 2. annonsere at to programmer på NRK2 utgikk pga. tennisen. Disse ulempene ville jo begge vært et ikke-problem da. Kan tenke meg at det er noen som ville se "Norge rundt og rundt" som ble sure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå