Gå til innhold

Logitech tast/mus-driverproblem

Anbefalte innlegg

Nå har jeg søkt gjennom forumet, men blir ikke klokere.

Har Logitech Optical Desktop Pro, og har en liten men irriterende feil på dette. Med jevne mellomrom så fryser maskinen seg, og etter 3-4 sek. kommer meldingen "Standard F-key functions". 2-3 nye sek. og alt er normalt igjen. Av og til skjer dette 5 ganger på 10 min. mens det gjerne etter en time skjer igjen 1 gang. Dette skjer om jeg jobber i windows, spiller eller hører musikk, så jeg har ikke klart å koble det til noe spesielt program. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke installer Logitech-driverene. Dårligste driverene jeg har vært borti. Alt låser seg med de driverne, og jeg ville ikke ha installer de på nytt igjen om jeg så fikk masse penger.

Hold deg unna driverene til Logitech - WinXP sine holder lenge!

Lenke til kommentar
Ikke installer Logitech-driverene. Dårligste driverene jeg har vært borti. Alt låser seg med de driverne, og jeg ville ikke ha installer de på nytt igjen om jeg så fikk masse penger.

Hold deg unna driverene til Logitech - WinXP sine holder lenge!

Har samme erfaring, XP-driverne er det god hold i

Lenke til kommentar
Litt kjipt, liker mange av de hurtig-tastene. Litt av vitsen med hele tastaturet blir borte.

Hele tastaturet blir ikke borte. Hurtigtastene vil fortsatt fungere, men noen får litt annen funksjon. Har ikke sjekket, men det går sikkert an å konfigurere tastene direkte i XP uten Logitech-programvaren.

Lenke til kommentar
Nå har jeg søkt gjennom forumet, men blir ikke klokere.

Har Logitech Optical Desktop Pro, og har en liten men irriterende feil på dette. Med jevne mellomrom så fryser maskinen seg, og etter 3-4 sek. kommer meldingen "Standard F-key functions". 2-3 nye sek. og alt er normalt igjen. Av og til skjer dette 5 ganger på 10 min. mens det gjerne etter en time skjer igjen 1 gang. Dette skjer om jeg jobber i windows, spiller eller hører musikk, så jeg har ikke klart å koble det til noe spesielt program. Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?

Bruker du usb eller ps2 tilkoblingen? jeg fikk selv trøbbel med musa mi da jeg prøvde usb, men med ps2 går alt bare supert med både tastatur(logitech internet navigator SE) og mus

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...