shaker Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Har endelig fått meg en ny TV (Samsung UE46B7070) og er veldig fornøyd men liker ikke helt den 100hz funksjonen når jeg ser på film og spiller spill siden det virker som ting går unaturlig fort. Jeg vet man kan skru det av men jeg må gjøre det hver gang jeg skrur på TVn. Er det mulig å skru den helt av og ikke bare per "session". Edit: oops viste seg at jeg hadde satt den til "butikkinstilling" og da resetter den alt hver gang man skrur av Endret 3. juli 2009 av shaker Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 100hz skrur du av i menyen... Jeg vil uansett ikke anbefale å skru den helt av for uten den vil bildet hakke unaturlig mye, særlig hvis du kjører 24P materiale. Du har en funksjon hvor du mer eller mindre kan justere systemet selv og setter du begge metrene til et sted under midten så vil du få veldig fin flyt i bildet, uten "video looken". Eksperimenter deg frem til noe du liker. Når du spiller burde den uansett være av, men jeg går ut fra at du setter på game mode uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå