Gå til innhold

Kjøpte ny RAM, men maskinen vil ikkje starte

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hei

Eg kjøpte meg ny RAM, fordi eg opplevde for ofte at eg køyrte på swap. Eg kjøpte meg difor desse.

Eg sette dei inn i maskinen min, som har dette hovudkortet.

Men, når eg set i RAM-en, så vil ikkje maskinen starte. Han går i gang og viftene og alt går slik dei skal, men det kjem aldri noko bilete på skjermen. Prøvde å setje RAM-brikkene i andre spor, men det hjelpte ikkje. Når eg sette inn éi av mine gamle RAM-brikker så fungerte

maskinen fint.

Er det noko gale med brikkene, hovudkortet, eller har eg rett og slett kjøpt RAM som hovudkortet ikkje støttar?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nForce + 4gb ram er en katastrofe i seg selv.

Du må iallefall øke volten på brikkene og på norbrua, ikke auto.

Har du prøvd med en ny brikke og så flyttet den brikken rundt i alle slottene?

Er bios resatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Prøvde kvar brikke i to spor kvar før eg gav opp.

BIOS er ikkje resette.

Har ingen erfaring med å auke volt og sånt, så det kjem til å bli skummelt.

Lenke til kommentar

Sleng i den brikken som fungerer.

Boot opp og trykk del så du kommer inn i bios.

Let ettet denne teksten.

Rammen setter du min så høyt som den gamle rammen skal ham kan sette litt høyere (momory)

NB volt setter du også noen hakk høyere en det den står på. Evt post verdiene de står på her.

post-64596-1246651112_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

På dei nye RAM-brikkene så stod det 2,1V så eg sat Memory Voltage først på 2,08V, og då var maskinen slik som eg fortalde, så sat eg memory voltage på 2,17V og då laga maskinen ein samanhengjande ulelyd. Reknar med noko er gale :p

Alle dei andre står fortset på Auto, sidan eg veit ikkje kva dei skal vere på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det står i FAQ-en

«7. Mitt hovedkort støtter bare opp til PC2100, kan jeg benytte PC3200 minne da? (Elendil)

Ja, siden DDR ram er bakoverkompatible. Dette betyr at du fint kan benytte PC3200 minne på et hovedkort som bare støtter PC2100 minne, men minnet bare vil kjøre på PC2100 hastighet. »

Men eg skal prøve det som står der. Får håpe eg får til.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Resette CMOS, men han vil fortset ikkje. Tok ikkje ut batteriet for eg fann ingen måte å få det ut på, men såg i manualen og det stod ingenting om å ta ut batteriet i han.

Let han stå på ei stund no, i håp om at han kanskje gjer noko vettig. Kanskje han prøver å finne ei spenning som fungerer med RAM-en?

Redigert: Stått på i eit kvarter utan forandring <.<

Lenke til kommentar

1. Oppdatert til nyeste bios, er kommet hele 16 stykker, muligheten for at en av fixene dreier seg om minnekompabilitet er stor.

2. Gått inn i bios og gitt minnebrikkene 2,1V

3. Slått av maskinen

4. Montert begge brikkene i rett slott

5. Krysset fingrene og trykket power knappen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Installerte det nyaste BIOS-et, og prøvde å setje inn brikkene utan å få til. Eg sette ikkje volten opp til 2,1 V do.

Eg må berre spørje; Det er fire spor til å setje inn RAM-en, der to og to er farga og sette opp slik: Gul, blå, gul, blå.

Eg har sett brikkene i dei gule spora til no, men blei plutseleg litt utrygg på meg sjølv. Er det rett?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fikk du løst problemet med minnebrikkene? Kjøpte meg PC2 -5300 brikker nå, og de gamle som sto i var 4200. Maskinen starter, men med blank skjerm. Vet ikke om jeg bare skal sende de tilbake og bestille gammel hastighet eller prøve å tilpasse de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fekk ikkje til så eg brukte angreretten og fekk pengane tilbake. Har tinga to nye brikker frå Amentio, men er ganske misnøgd sidan eg tinga dei den 15. juli og har enno ikkje fått dei <.<

Trur kanskje mitt problem var at brikkene hadde nokre funksjonar som ikkje hovudkortet støtta. Gleder meg iallefall til å ha 4 GiB med goodness.

Red: Skrifleifs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...