stig66 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 jeg har nå senket bilen min men det er et problem jeg får ikke godkjent dette pga for stor cambervinkel fremme og får ikke justert dette er det noen som hvet hvordan det kan gjøres? takker får svar Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 forstår eg deg rett at du har senket bilen så mye at du ikkje får justert camberen nok?? såfall ville eg ha senket litt mindre,.....en annen løsning er også å file bolthullene til støtdempertårnene større,slik at du får justert meir Lenke til kommentar
stig66 Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 jeg har prøft å heist bilen litt får å se åm camberen ble mindre mn d var nesten ikke forsjel. noen som vet åm noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 jeg har prøft å heist bilen litt får å se åm camberen ble mindre mn d var nesten ikke forsjel. noen som vet åm noe annet jeg kan gjøre? da er det bare ein ting å gjøre viss du vil ha den så mye senket...finn fram rund-fila,og lag større justeringsmulighet;) Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 eller kan det tenkes at du har totalt utslitte lenkearmsforinger.....det og vil nok kunne gjøre utslag i litt stor camber ved senking...kanskje....bare ein tanke Lenke til kommentar
stig66 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 eller kan det tenkes at du har totalt utslitte lenkearmsforinger.....det og vil nok kunne gjøre utslag i litt stor camber ved senking...kanskje....bare ein tanke ja ska ta å se på foringane du vet ikje åm d går an å kjøba lenkearmar me justering sån at eg ikje trenge å bejunna å modifisera sjøl får vil helst ha d minst muligt "jalla" Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 nei det veit eg ikkje,men det er vel kanskje en mulighet kanskje de som har solgt senkesettet kan vite om noe sånt Lenke til kommentar
stig66 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 nei det veit eg ikkje,men det er vel kanskje en mulighet kanskje de som har solgt senkesettet kan vite om noe sånt nei de viste ikje någe å sa bare at det konne vera ein sleden foring Lenke til kommentar
saskansen Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 oki,viss de ikkje viste noe så skal det med andre ord ikkje være noe problem å få stillt camberen rett med det senkesettet,ellers ville de nok hørt om det før hvor mye feil er det snakk om då? er det på begge sider?kjenner ikkje de bilene så godt,men er det bare justering i st.demper-tårnet,eller er det mulig å justere mellom spindel og st.demper også? men sjekk foringer du,godt mulig det ligger der Lenke til kommentar
stig66 Skrevet 21. august 2009 Forfatter Del Skrevet 21. august 2009 har nå fådt godkjent bilen:P problemet var at d går ikke ann å justere cambervinkelen til 0 men bare gjøre d like gale på begge sider. så vi tok hjulstilling med orginale støtdempere og viste de papirene på kontroll Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Du er ute etter noe ala dette: http://www.iapdirect.com/product.php?produ...at=0&page=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå