furrballfighter Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Telenor ISDN, finker fint med IE, samt opera 7.0 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 jarmo: Vel, det er ikke snakk om ustabilitet. Det er snakk om en enkelt side som ikke fungerer - og som telenor faktisk har en grunn til å sperre. Har ikke hatt problemer med å komme inn på noen sider siden det voldsomme problemet for en tid tilbake som sperret norge ute fra amerika en helg. Men det er selvsagt bare spekulasjoner - men det er en del ting her som kan virke som om ikke er tilfeldig. Lenke til kommentar
ezzpen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det virker fint her også, med Telenor ISDN. Kommer rett inn, uten noen problemer. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er snakk om en enkelt side som ikke fungerer - og som telenor faktisk har en grunn til å sperre. . Og hva skulle grunnen egentlig vært? Og ikke kom med et svar som refererer til innholdet, det finnes tusenvis av andre liknende sider på nettet. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 kommer inn helt glatt. kabel fra avidi Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 scirocco: Nei, det er det det faktisk ikke gjør. Gratisunlock.dk er den eneste siden i verden akkurat nå, som lar hvem som helst besøkende gjøre dette selv - koden kalkuleres på websiden automatisk. Og den siden er den eneste sannsynlige telenor ville vært oppmerksom på. Men siden det er såpass mange som kom seg innom siden, så skjønner jeg at dette bare var falsk alarm. Lenke til kommentar
DannYboY Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kom rett inn.. Jeg har Telenor ADSL. 8) Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jarmo: Vel, det er ikke snakk om ustabilitet. Det er snakk om en enkelt side som ikke fungerer - og som telenor faktisk har en grunn til å sperre. Har ikke hatt problemer med å komme inn på noen sider siden det voldsomme problemet for en tid tilbake som sperret norge ute fra amerika en helg. Men det er selvsagt bare spekulasjoner - men det er en del ting her som kan virke som om ikke er tilfeldig. Har hatt mye problemer med de fleste nettsidene i dag, litt bedre utover kvelden nå. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Hvorfor kan ikke jeg slette tråden? Er ikke det ganske normalt i forum at trådestarteren kan slette sin egen post/tråd? Jaja. Hvis en moderator kommer innom kan du jo slette tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå