Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har telenor lagt gullegget?


Anbefalte innlegg

Jeg begynner å lure...

 

Derfor må dere hjelpe meg.

 

Plutselig i dag, ble jeg gjort oppmerksom på av brukere i forumet mitt at www.gratisunlock.dk ikke fungerte. Samme skjedde med meg. Møter bare en helt blank side.

 

En annen ikke telenor kunde, kom seg fint inn. Jeg luktet uggler i mosen, og koblet meg opp med Start.no oppkoblingen min: Jammen kom jeg meg inn, helt uten problemer!

 

Er dette en taktisk sperring av telenor? :D

 

Kan dere rapportere om dere kommer inn, og hvilken ISP og oppkoblingstype dere bruker?

 

Dette lukter helsvidd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg begynner å lure...

 

Derfor må dere hjelpe meg.

 

Plutselig i dag, ble jeg gjort oppmerksom på av brukere i forumet mitt at www.gratisunlock.dk ikke fungerte. Samme skjedde med meg. Møter bare en helt blank side.  

 

En annen ikke telenor kunde, kom seg fint inn. Jeg luktet uggler i mosen, og koblet meg opp med Start.no oppkoblingen min: Jammen kom jeg meg inn, helt uten problemer!

 

Er dette en taktisk sperring av telenor? :D

 

Kan dere rapportere om dere kommer inn, og hvilken ISP og oppkoblingstype dere bruker?

 

Dette lukter helsvidd.

 

Tviler på at Telenor stenger for sider, tror heller det er et eller annet teknisk problem. Prøv å ta en traceroute og se hvor det stopper opp.

Lenke til kommentar

Hmm. Da er det altså to telenor kunder som kommer inn? Merkelig.

 

Dere som lurer på hva det gjelder, dere vet sikkert at Telenor låser omtrent alle mobiltelefonene de selger (i motsetning til Netcom), slik at ikke andre operatører kan brukes. På den siden kan hvem som helst få koden som låser opp telefonen, på under 1 min.

Lenke til kommentar

Latterlig å tro at Telenor skulle stengt akkurat denne nettsiden fra kundene deres. Det finnes så utallige mange andre nettsiden som er mye mer interessante for Telenor å stenge ut. Tviler på at selskapet gidder å løfte et øyebryn om de hadde sett den nettsiden. Og personlig tviler jeg sterkt på at gidder å bruke ressurser på å stenge ut visse nettsider fra nettet. Å tro noe annet blir bare for dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...