Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg begynner å lure... Derfor må dere hjelpe meg. Plutselig i dag, ble jeg gjort oppmerksom på av brukere i forumet mitt at www.gratisunlock.dk ikke fungerte. Samme skjedde med meg. Møter bare en helt blank side. En annen ikke telenor kunde, kom seg fint inn. Jeg luktet uggler i mosen, og koblet meg opp med Start.no oppkoblingen min: Jammen kom jeg meg inn, helt uten problemer! Er dette en taktisk sperring av telenor? Kan dere rapportere om dere kommer inn, og hvilken ISP og oppkoblingstype dere bruker? Dette lukter helsvidd. Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kommer inn, ingen problemer. Bruker Bluecom ADSL Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Telenor lagt gullegget, nei. De har som vanlig bare bæsjet på dasslokket. Med buksene oppe, vel og merke. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kommer ikke inn (har telenor abn.) Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg begynner å lure... Derfor må dere hjelpe meg. Plutselig i dag, ble jeg gjort oppmerksom på av brukere i forumet mitt at www.gratisunlock.dk ikke fungerte. Samme skjedde med meg. Møter bare en helt blank side. En annen ikke telenor kunde, kom seg fint inn. Jeg luktet uggler i mosen, og koblet meg opp med Start.no oppkoblingen min: Jammen kom jeg meg inn, helt uten problemer! Er dette en taktisk sperring av telenor? Kan dere rapportere om dere kommer inn, og hvilken ISP og oppkoblingstype dere bruker? Dette lukter helsvidd. Tviler på at Telenor stenger for sider, tror heller det er et eller annet teknisk problem. Prøv å ta en traceroute og se hvor det stopper opp. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg tror dermed vi kan konstantere at telenor har sperret siden av ren taktikk, for å unngå å tape penger. Har snakket med flere ikke-telenor kunder, som kommer inn. Det har de vel ikke lov til? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 har adsl fra telenor jeg, kom inn som bare det jeg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 TheBoz: Det er neppe at det er en tilfeldighet at akkurat den siden ikke funker hos akkurat telenor kunder. Men jeg vet ikke helt hvordan du utfører en "traceroute" Lenke til kommentar
kent project Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kommer faktiskt ikke inn jeg heller.... sitter desverre her med Telenor ADSL... Hva er det her for noe...? Lenke til kommentar
555 Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kommer inn jeg :smile: Har Telenor ADSL Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har ngt Bravo.. og jeg kommer ikke inn??? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Hmm. Da er det altså to telenor kunder som kommer inn? Merkelig. Dere som lurer på hva det gjelder, dere vet sikkert at Telenor låser omtrent alle mobiltelefonene de selger (i motsetning til Netcom), slik at ikke andre operatører kan brukes. På den siden kan hvem som helst få koden som låser opp telefonen, på under 1 min. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 jeg kommer inn med telenor adsl Lenke til kommentar
mbst Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Prøv Opera, jeg kom inn med den men ikke med IE. Verken gjennom NGT eller Uninett (VPN-tilkobling). Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg kommer inn. Telenor ADSL Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Høh. Plutselig funket den. :o Overvåker telenor forumet eller noe slikt? Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 winXP, gateway, Opera og telenor... kommer ikke inn Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Latterlig å tro at Telenor skulle stengt akkurat denne nettsiden fra kundene deres. Det finnes så utallige mange andre nettsiden som er mye mer interessante for Telenor å stenge ut. Tviler på at selskapet gidder å løfte et øyebryn om de hadde sett den nettsiden. Og personlig tviler jeg sterkt på at gidder å bruke ressurser på å stenge ut visse nettsider fra nettet. Å tro noe annet blir bare for dumt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Høh. Plutselig funket den. :o Overvåker telenor forumet eller noe slikt? Paranoid eller ? Har hatt mye ustabilitet med nettet og TV2 hos meg i dag ! Har telenor ADSL. Edit: kommer inn ! Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Kommer inn, Kabel fra Telenor Avidi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå