clfever Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18044093, hvor mye tror dere denne her er verdt? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Nå får man 24" til 1400 over alt 400w psu er ikke en gang brukbart 8800 kort er helt ok på medium innstillinger. HHD er ikke verdt en krone da de kan dø når som helst, spssielt etter 2-5 år. dvdbrenner koster 300kr ny og alt stasjet bak følger med hovedkortet. Hadde du kjøpt denne pcen ny hadde den ikke kostet 5k en gang. Lenke til kommentar
clfever Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Ok, hvor mye ville dere gitt den? (har ikke så veldig mye peiling på pc-er) Endret 3. juli 2009 av clfever Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 jeg ville heller lagt til 2-3000 kr og bygd meg min egen istede. får du antagelig mye mer for pengene. Lenke til kommentar
clfever Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Problemet er bare at jeg ikke klarer å bygge stasjonære maskiner selv. Er på utkikk etter en lignende maskin som er referert til linken over. Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 aha. komplett har en egen pcbygger del hvor du kan sette opp en maskin etter eget ønske. da bygger de den for deg, og tester at alt virker som det skal før du får den tilsendt i posten. det kan jo være en løsning f.eks. får du jo også garanti i tillegg Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Om du ikke kan bygge en pc er det akkuratt da du skal bygge en pc. Guide. Det sier seg jo selv, tipper at du er glad for at du prøvde å gå da du bare kunne krabbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå