oslo121 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 hvem tror man at kommer til å ta flest poeng av lance og kløden i fjellene a? må bare velge en av de siden jeg har en astana rytter fra før Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg har valgt kløden forann armstrong på mitt lag vertfall. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det har ikke jeg. Jeg bytta ut wiggins med Lance. Har F.Schleck og Astarloza som klatrere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Da meldte jeg meg også inn i ligaen. Team Armstærk. Har ikke gjort noen forandringer fra dag 1. Vet ikke om jeg kommer til å gjøre det heller. Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 er det en liga alle kan melde seg inn i eller er det en privat venneliga? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2009 Det er Diskusjon.no sin liga og alle som vil kan melde seg inn. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Har vlagt for min egendel at jeg ikke skal byttet ryttere utenom hvis noen bryter. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Sterkt av Dag Otto på en forløbig 6 plass totalt i hele manageren. Sterkt. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2009 Fint å ha Agritubels Sportssjef idag Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 ..og der tok jeg jammen over ledelsen i ligaen, hvis ikke poengene endrer seg senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå