fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da avanserte jeg litt på tabellene her igjen tilbake på 3379 plass totalt.. hehe. 6 plass i ligaen her veldig spent på dagens etappe... kanskje jeg taper litt igjen idag? Har jo et par AST ryttere om det laget slår til Contador og Klöden. 2 TSB ryttere Cancellara og Larsson. Men det er jo flere lag som kan henge i stroppen idag. Ulidelig spennende uansett Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Da rykket jeg også opp en plass på tabellen Bare vent å se så tar jeg nok dere igjen Jeg gjorde 2 bytter bare for å få inn en Astana rytter, i og med at jeg tror de kommer til å vinne. Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Da rykket jeg også opp en plass på tabellen Bare vent å se så tar jeg nok dere igjen Jeg gjorde 2 bytter bare for å få inn en Astana rytter, i og med at jeg tror de kommer til å vinne. Astana er nok et sterkt kort mot sammendraget ja. Håper jeg holder unna idag hehe Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Håper ikke for mange har satset på Menchov i dagens lagtempo... startet tragisk med velt :S Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Lampre's Ballan, dro visst samme taktikk.. hva er det med den svingen??? helt tørr asfalt, og stor fin plass... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Seriøst, Ta heller å edit det første innlegget ditt og der legg til de ekstra du skulle si. Istedenfor å Trippel-poste.... Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Seriøst, Ta heller å edit det første innlegget ditt og der legg til de ekstra du skulle si. Istedenfor å Trippel-poste.... Tungt å scrolle? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, men det er i mot reglene skjønner du. Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei, men det er i mot reglene skjønner du. ok, da så Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan blir poengene fordelt på tourmanageren i dag? Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan blir poengene fordelt på tourmanageren i dag? Dette er det jeg fikk tildelt av poeng idag. 830 poeng. Fabian Cancellara TSB (Tem)180Thor Hushovd CTT (Spr)0Mark Cavendish TCH (Spr)0Cadel Evans SIL (Kapt)0Alberto Contador AST (Kapt)220Christian Knees MRM (Vann)0Tony Martin TCH (Ung)160Volodymir Gustov CTT (Vann)0Gustav Erik Larsson TSB (Vann)240Marc Sergeant SIL (Chef)0Jussi Veikkanen FDJ (Bje)0Yukiya Arashiro BBT (Ung)0Andreas Klöden AST (Bje)30 Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg gjorde det ganske bra i dag, 890 poeng EDIT: Nei, den oppdaterte seg, 1600 fikk jeg visst Endret 7. juli 2009 av LienK Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Dette er som første dagen dette her. Jeg stod oppført med 850 poeng og lå høyt på listen. Dagen etter så var poengene oppdatert og jeg hadde 300++ Poengene vi har fått i dag stemmer garantert ikke. Ta Gregory Rast feks. 400 poeng, mest av alle Astana rytterne, og han var ikke blant de 5 som kom i mål. Han datt av lenge før. Edit: Men for all del, jeg skal ikke klage :] Kan hende jeg tar feil også. Endret 7. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hmm.. spooky... plutselig 1472 poeng, makan til buggs skal man dra helt til Microsoft for å finne tror jeg.. hehe men står den seg så kjære allverden Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Er vel riktig med så mange poeng vel? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Og da var poengene blitt oppdatert. Regner med det er mange som blir skuffet. :] Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Og da var poengene blitt oppdatert. Regner med det er mange som blir skuffet. :] Tja, vet ikke om man kan kalle det skuffet, men jeg kom meg i alle fall nærmere førsteplassen Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Og da var poengene blitt oppdatert. Regner med det er mange som blir skuffet. :] Tja, vet ikke om man kan kalle det skuffet, men jeg kom meg i alle fall nærmere førsteplassen Avanserte bedre med mindre poeng ja helt ok for meg, hehe Etter dagens etappe tror jeg nok jeg rykker ned en 2-3000 plasser. God Damn :S Endret 8. juli 2009 av fredrune Lenke til kommentar
oslo121 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mange som bytter mye på laget til morgendagens etappe eller? er vell lurt det. Er vell ikke noe poeng å ha dyre sprintere i fjellene.? de får vell ikke noen poeng nå alikevell? det som er lurt å ha nå er gode kapteiner, vannbærere, klatrere og ungdomsryttere?? noen sprintere og temporyttere som er gode i fjellene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå