InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå ser det ut som at ting begynner å stemme. Alle poengene er regnet ut på hver rytter også nå. Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hoho, eiger ligaen ! Hille, hva har skjedd? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg regna ut poengene mine i går og kom frem til denne summen jeg er oppført med nå. Så det var nok TV2 som bugga seg til de grader i går :!: Kjekt så lenge det varte. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, nå er det andre boller ja! Lenke til kommentar
Syntese Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja....da var det fiksa...blei litt mer poeng nå Bare glad jeg ligger på øvre halvdel av lista Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Jeg regna ut poengene mine i går og kom frem til denne summen jeg er oppført med nå.Så det var nok TV2 som bugga seg til de grader i går :!: Kjekt så lenge det varte. Var mye rart med den poengsummen og andre greier i går.. Jeg stod sist i den ligaen jeg er med i lenge,heldigvis kom poenga plutselig.. Puh..Spent på hvordan dagen ender.. hovedfeltet er nå bare 2 minutter bak brudd.. en kar i ligaen mista 800 poeng da han endret laget ,men han fikk de tilbake :roll: Endret 5. juli 2009 av sykkeliten Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Var ikke mange poengene å hente i dag heller. Fikk 360 om poengutregningen faktisk stemmer. Gir meg 720 totalt :/ Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Fikk ikke mange jeg heller... 332 poeng.. Får håpe det går bedre utover i Touren. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 JESS!! Ligger ikke på siste lengre! Wuhuu Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg forlanger at vi starter om igjen på hele touren. Ta første og andre etappe på ny. Er ikke fornøyd med poengene mine til nå Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Doh! Trenger 300 000 til TDF manager, noen som kan låne meg litt? Endret 6. juli 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Hvis det hadde gått an så Hvem trenger du 0.3 mil for? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Millar, ny temporytter. Har bare rosseler. Lenke til kommentar
Najjom Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da fikk jeg også joinet ligaen. Er manageren til Team Omdal8. Ligger på en finfin 2. plass Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 syns de som "sponser" Managerspillet er utrolig treige til å oppdatere-.- Skikkelig irriterende.. Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Da har Team Fredster hivd seg på ligaen her. synes det er skikkelig morsomt , selv om jeg "suger" hehe... så langt i alle fall. Men mange etapper igjen Følger med igjen i morgen ( etterpå ) når de har fått oppdatert litt... synes TV2 suger max på spillglede.. oppdatering er vel kanskje fremmedord der?? hehe Fredster Lenke til kommentar
Manken Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 Er ikke tv2 som sponser Managerspillet.. Lenke til kommentar
Edvald-Boasson-Hagen Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Nå er jeg også med i ligaen under aliaset Igor_Anton og lagnavnet Team Nuggets. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har vært med fra starten av, men så ikke tråden. Team Capone. Tror jeg skal unngå å bytte, hvis rytterne bryter er eneste unntak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå