anaconda Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei. Sykler på trimsykkelen her hjemme. Har opplevd tilbakegang med treningen. Etter jeg begynte med proteintilskudd opplevde jeg etterhvert fremgang. Farta gikk opp og jeg klarte å sykle lengre. Enkelte dager syklet jeg 80 minutter. Jeg brukte pure whey fra Nordic Power. Men det tok etterhvert slutt, og jeg måtte ha nytt. Bestilte da Whey-80 fra gymgrossisten.com. Etter jeg begynte med whey-80 synes jeg det har gått dårlige med treningen. Farta har gått noe ned. I dag holdt jeg bare ut 35 minutter på sykkelen. I går klarte jeg ikke å trene. Er det proteinpulveret som er dårlig? Eller har jeg bare en dårlig periode? Jeg kan ikke se at jeg har gjort noe endringer i kostholdet ellers som skal ha noe å si. Spiser proteinrik mat etter trening (laks,egg, kyllingfilet, ost) + masse grønnsaker. Jeg kjøpte også Whey islolate fra PF. Men det klumper og skummer fælt. Har bare prøvd det et par ganger. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 http://www.myrevolution.no/ Hvorfor kjøper du myseportein? Går like fort ut som inn, dvs høye og kortvarige topper. Sjekk ut siden jeg linket, beste stedet uten tvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå