Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

NetShop.no i nye klær

Anbefalte innlegg

Til min store overraskelse når jeg surfet meg inn på NetShop for litt handling idag, var netshop kledd i nye friske sommerklær, ja faktisk måtte jeg kikke på adressen for å sikre meg om at jeg var på rette sted :D

Liker fargevalget, og synes tekst er lett leselig, og siden fremstår nå som en av de bedre etter min mening. Om NetShop titter innom denne tråden, så kan jeg fremme et ønske om hi-res bilder av produkter med Design i fokus eller linker til dette under produktspesifikasjoner. Spesiellt TV-Skjermer og Data-Skjermer lider ofte av dårlige produktbilder på nettbutikkene, selv om endel nok leser mye reviews med gode bilder før en handel, så hender det selv for disse at det ville vært enklere å se gode bilder av disse ofte dyre produktene på nettbutikken..

Allt i allt, meget godt valg NetShop :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne de smelle til med en "SuperTirsdag" for å feire disse nye "klærne", ville nok mange synes dette var passende i disse skattepenger tider, og fått mange tilbakemeldinger på hva folk syntes om designet... :thumbs:

Endret av Ourasi
Lenke til kommentar

Likte ikke designet heelt, var bare noen rare farge kombinasjoner.

Bare ett bakgrunn som matcher så hadde det vært bra. Men liker ikke fargen enda.

Men kjekt at netshop driver med litt opp pussing! :)

Lenke til kommentar

Designet er greit det. Sortering av artikler etter pris, lager osv er det verre med.

Om jeg velger kabinetter, switch, harddisk eller en eller annen gruppe, for så å sortere innholdet etter pris, produsent, lager osv, så kommer alltid den samme siden opp. Denne inneholder 2 artikler (ingen av de gjelder det emnet jeg ønsker å slå opp på):

Nikon Vinkelsøker DR-6

Canon EOS 1000D Digital Kamerahus Norsk.

En liten glipp i systemet kanskje

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Her er det noen vidde-feil på ting i høyre sidebar... Så litt på CSSen deres og den er helt skrudd. Lite glupt å ha dynamisk vidde på elementer når noen har tekst og andre bilder >.>

Lenke til kommentar

Jeg syns også det forrige var bedre, passet bedre til logoen, men eller greit design.

Håper den feirer nytt design med en supertirsdag.

Håper en fra netshop leser dette så han kan fikse buggen når man skal sortere varene. Og den hvite skriften.

Lenke til kommentar
Designet er greit det. Sortering av artikler etter pris, lager osv er det verre med.

Om jeg velger kabinetter, switch, harddisk eller en eller annen gruppe, for så å sortere innholdet etter pris, produsent, lager osv, så kommer alltid den samme siden opp. Denne inneholder 2 artikler (ingen av de gjelder det emnet jeg ønsker å slå opp på):

Nikon Vinkelsøker DR-6

Canon EOS 1000D Digital Kamerahus Norsk.

En liten glipp i systemet kanskje

Den "bug'en" ser ut til å være fikset nå, men den var irriterende, jja. Enda værre er det når du klikker deg inn på en vare....tar jo år og dag før sida dukker opp....browsern står å venter på www.autosok.com. Tar så lang tid, at jeg seriøst vurderer å handle fra Komplett istedenfor :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

De bør få igang et salg snart... kun det sugne lagersalget i hele somme. ingen supertisdag eller en gang superweekend på lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...