Ourasi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Til min store overraskelse når jeg surfet meg inn på NetShop for litt handling idag, var netshop kledd i nye friske sommerklær, ja faktisk måtte jeg kikke på adressen for å sikre meg om at jeg var på rette sted Liker fargevalget, og synes tekst er lett leselig, og siden fremstår nå som en av de bedre etter min mening. Om NetShop titter innom denne tråden, så kan jeg fremme et ønske om hi-res bilder av produkter med Design i fokus eller linker til dette under produktspesifikasjoner. Spesiellt TV-Skjermer og Data-Skjermer lider ofte av dårlige produktbilder på nettbutikkene, selv om endel nok leser mye reviews med gode bilder før en handel, så hender det selv for disse at det ville vært enklere å se gode bilder av disse ofte dyre produktene på nettbutikken.. Allt i allt, meget godt valg NetShop Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Kunne de smelle til med en "SuperTirsdag" for å feire disse nye "klærne", ville nok mange synes dette var passende i disse skattepenger tider, og fått mange tilbakemeldinger på hva folk syntes om designet... Endret 3. juli 2009 av Ourasi Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det var en oppfriskning ja ;o) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Nja, Netshop er i alle fall ikke gode på kvalitetssikkring av websidene sine. Slå opp Support I Firefox 3.5 og man får følgende resultat : Dvs, en del text som ikke vises. Endret 3. juli 2009 av Malvado Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Tekste vises den. Bare "marker" over feltet hvor du ikke ser tekst Lenke til kommentar
Nator Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sånn har det vært leeenge... Merkelig at de ikke har gjort noe med det enda. Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Syns det ser bra ut jeg. Men etter man har logget inn, så er skriften under "Min Konto" i hvit, dermed usynlig med mindre man merker teksten. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Skulle bare hatt en SuperTirsdag med noen billige skjermkort nå jah Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Det var på tide med en liten makeover nå. Siden var ikke så "øye-vennlig" som den var før, men mindre dyster da. Synes virkelig dette burde feires med en SuperTirsdag (eller SuperMandag). Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Likte ikke designet heelt, var bare noen rare farge kombinasjoner. Bare ett bakgrunn som matcher så hadde det vært bra. Men liker ikke fargen enda. Men kjekt at netshop driver med litt opp pussing! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Designet er greit det. Sortering av artikler etter pris, lager osv er det verre med. Om jeg velger kabinetter, switch, harddisk eller en eller annen gruppe, for så å sortere innholdet etter pris, produsent, lager osv, så kommer alltid den samme siden opp. Denne inneholder 2 artikler (ingen av de gjelder det emnet jeg ønsker å slå opp på): Nikon Vinkelsøker DR-6 Canon EOS 1000D Digital Kamerahus Norsk. En liten glipp i systemet kanskje Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Den la jeg også merke til her om dagen da jeg søkte på flashminne Akkurat de samme 2 artikklene dukket opp ved sortering. Sikkert et teknisk problem de jobber med en løsning på! Endret 6. juli 2009 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Her er det noen vidde-feil på ting i høyre sidebar... Så litt på CSSen deres og den er helt skrudd. Lite glupt å ha dynamisk vidde på elementer når noen har tekst og andre bilder >.> Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes det gamle, svarte utseendet passet bedre til forretningsmoralen og kundebehandlingen jeg ;-) Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg syns også det forrige var bedre, passet bedre til logoen, men eller greit design. Håper den feirer nytt design med en supertirsdag. Håper en fra netshop leser dette så han kan fikse buggen når man skal sortere varene. Og den hvite skriften. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Designet er greit det. Sortering av artikler etter pris, lager osv er det verre med. Om jeg velger kabinetter, switch, harddisk eller en eller annen gruppe, for så å sortere innholdet etter pris, produsent, lager osv, så kommer alltid den samme siden opp. Denne inneholder 2 artikler (ingen av de gjelder det emnet jeg ønsker å slå opp på): Nikon Vinkelsøker DR-6 Canon EOS 1000D Digital Kamerahus Norsk. En liten glipp i systemet kanskje Den "bug'en" ser ut til å være fikset nå, men den var irriterende, jja. Enda værre er det når du klikker deg inn på en vare....tar jo år og dag før sida dukker opp....browsern står å venter på www.autosok.com. Tar så lang tid, at jeg seriøst vurderer å handle fra Komplett istedenfor Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Fint med oppussing, men jeg synes det aller beste er at man nå kan bestille med kredittkort samtidig som man velger henting i Oslo. Veldig greit siden de ikke aksepterer kredittkort i hentebua Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 De bør få igang et salg snart... kun det sugne lagersalget i hele somme. ingen supertisdag eller en gang superweekend på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå