Tromb0ne Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei. Jeg skal kjøpe en ny laptop før skolestart, og ser etter en pc til rundt 6-8 tusen kroner. Prioritet nr 1 for meg er ytelse i spill. kommer aldri til å gå nær en Compaq-maskin, ellers er det meg ravende likegyldig i twister som ati/nvidia intel/AMD har sett litt på denne: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf...oductTabcontent men jeg kan ikke finne noen tester på den noe sted, og sett noen tråder her inne med negative opplevelser angående Aspire 5738G med vifter og skjerm. Virker som to veldig like pcer. Er det noen som har denne pcen, eller vet om noen anmeldelser? forslag til andre pcer blir også godt tatt imot:) Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vet at arvtageren til 5930G kommer i løpet av sommeren. Jeg hadde ventet på den. Lenke til kommentar
Tromb0ne Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Vet at arvtageren til 5930G kommer i løpet av sommeren. Jeg hadde ventet på den. Har du noen linker til dette eller hva som blir endret av specs? og hva kommer prisen til å ligge på? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vet bare at maskinen kommer i løpet av juli, og at prisen kommer til å bli ca 8000kr. Spekken skal visstnok være veldig bra med blant annet 7200RPM disk og et nvidiaskjermkort i G2x0 klassen. Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Noen som vet noe mer om den nye modellen? Er det denne dere tenker på: Acer 5739G 7-8000kr Eller mener du de kommer med en bedre modell til samme pris Lord_Linus? Hvor leste du om det? Har vurdert å kjøpe 5739G, men hvis det kommer fler nye modeller i løpet av Juli så kan det kanskje lønne seg å vente? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Det er denne vi har snakket om: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=108404 Lenke til kommentar
Artemis-Entreri Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Den ser jo ganske bra ut. Tror jeg satser på en sånn. Modellbetegnelsene til Acer er helt håpløst rotete. Kikka på en type med 5935g i navnet, men den hadde 130M grafikkortet og annen prosessor, til samme pris . Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hvilken valgte du? og er du fornøyd med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå