Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jenter om oralsex?!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dama sliter sikkert med skam/flauhet bundet til sitt eget kjønnsorgan.

Det kan også være at hun er et slikt menneske som føler seg ukomfortabel med å bli

tilfredsstilt uten å samtiding tilfredstille tilbake.

Prøv 69a :)

Når hun kommer over skammen, vil hun elske det.

men henne sa: Aldri i livet! :o

har hun sagt 'aldri i livet' til DEG, eller var det kun denne gangen hun sa det til andreas i klassen din du prater om?

jeg vet ikke hvor gammel du er, men om jeg hadde vært noen år yngre og hadde hatt kjæreste, og noen hadde spurt meg 'vil du at kjæresten din skal slikke deg?' så hadde jeg sikkert svart noe lginende selv... for sånt er litt flaut å tilstå til andre som ikke har noe med det å gjøre, og når man ikke har vært borti det så mye selv.

har hun sagt rett ut til deg at du ikke får lov?

Lenke til kommentar
Dama sliter sikkert med skam/flauhet bundet til sitt eget kjønnsorgan.

Det kan også være at hun er et slikt menneske som føler seg ukomfortabel med å bli

tilfredsstilt uten å samtiding tilfredstille tilbake.

Prøv 69a :)

Når hun kommer over skammen, vil hun elske det.

men henne sa: Aldri i livet! :o

har hun sagt 'aldri i livet' til DEG, eller var det kun denne gangen hun sa det til andreas i klassen din du prater om?

jeg vet ikke hvor gammel du er, men om jeg hadde vært noen år yngre og hadde hatt kjæreste, og noen hadde spurt meg 'vil du at kjæresten din skal slikke deg?' så hadde jeg sikkert svart noe lginende selv... for sånt er litt flaut å tilstå til andre som ikke har noe med det å gjøre, og når man ikke har vært borti det så mye selv.

har hun sagt rett ut til deg at du ikke får lov?

Nei, men jeg har hinta om det på msn, og hun skrive: Æsj.

Lenke til kommentar
Hva er alderen deres?

Jeg blir 15 i morgen og hun er vel, 14.

Herre jesus :|

Er dere så unge.

Da synes jeg ikke at du skal presse henne til noe hun ikke ønsker.

Det er ikke noe mål å utføre oralsex på henne om hun ikke føler seg klar for det.

Hun er bare 14 og har så vidt kommet i puberteten :|

Du er enda veldig ung og kommer helt sikkert til å få mange muligheten til å

utføre oralsex på jenter om noen år. Ikke stress.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

bare til å ta et langt og fint vorsp det vel.. Gjøre hun til briste punktet med fingrene litt noen ganger først, også kysse seg vei nedover.. Til du tilslutt er kommet til smørøyet.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...