♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei dette er egentlig ett spørsmål til dere jenter Jeg bare lurer på om det er gott å Bli Slikka mellom beina, for jenta mi vil ikke :S Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Mange jenter liker det nok, faktisk de aller fleste jeg har hørt om. Men vil hun ikke så vil hun ikke. Har du pratet med henne om det? Kanskje hun føler jeg ukomfortabel med at du skal så nærme vaginaen hennes? Kanskje hun føler hun lukter? Lite tilfreds med kroppen sin? Kommunikasjon, gutt! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg er ikke jente, men det ser og høres ut som det er godt. Prøv og snakk med henne og finn ut hvorfor hun ikke vil. Gjør sånn at hun føler seg trygg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hu har dårlig selvtillit. Det er nok derfor hu kysset en annen også Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kanskje hun har lest at sykdom kan smitte fra munnen til nedentil. Ellers så har hun kanskje komplekser for hvordan hun ser ut der. Utrolig hva damer har komplekser for. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Eller at du rett og slett er dårlig når det kommer til oral sex. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Lukter gjør henne ikke, har vert der nede med det ene og det andre, men jeg vet ikke om henne har dårlig selvtillit, jeg vet ikke om dette har med selvtillit men, henne blir misunnelse om jeg snakker med andre jente :/ Andreas i klassen min sa dette til henne: Vill du att Joakim skal slikke deg? Mikaela " Nej, Aldrig i livet" Og det betyr "Nei Aldri i livet!" Eller at du rett og slett er dårlig når det kommer til oral sex. Har Ikke gjort det noengang før .. Det er derfor jeg vill prøve. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jenter har komplekser for alt. Uansett, utrolig fint navn på kjæresten din Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Edit: wtf? Nvm. Endret 3. juli 2009 av C₈H₁₀N₄O₂ Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Jenter har komplekser for alt. Uansett, utrolig fint navn på kjæresten din Hehehe Takk ^^) Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 For det første: Jeg ville ikke delt erfaringer og ønsker ang. sexlivet vårt med kompisen til kjæresten min. For det andre: Kommunikasjon! Spør henne om hva som er galt. Oppmuntre henne og gi henne komplimenter! Lenke til kommentar
Domus Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) ... Endret 7. juli 2009 av Domus Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Dama sliter sikkert med skam/flauhet bundet til sitt eget kjønnsorgan.Det kan også være at hun er et slikt menneske som føler seg ukomfortabel med å bli tilfredsstilt uten å samtiding tilfredstille tilbake. Prøv 69a Når hun kommer over skammen, vil hun elske det. men henne sa: Aldri i livet! :o Lenke til kommentar
Blondie_ Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) dersom hun ikke vil ha oralsex syns jeg at du skal respektere det. Jeg vet ikke om mange jenter som sier det samme som dama di sier, men respekter det uansett. Det er jo mye annet dere kan gjøre bortsett fra det, uansett. Endret 5. juli 2009 av Super8 Fjernet svar på slettet innlegg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Å komme med forslag som i bunn og grunn faktisk er sidestilt med voldtekt, godtas IKKE. Den personen som kom med dette forslaget bør tenke grundig gjennom om det var seriøst, og om det var det, bør han/hun søke hjelp. Om det ikke var seriøst, bør man vite at det finnes folk som er syke nok til å faktisk følge rådet. Innlegget, og påfølgende innlegg, er slettet. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Sannsynligvis synes hun det er litt skremmende at du skal være der nede og se alt osv. Blir veldig intimt og hun er kanksje redd for at du ikke skal like det.. mange som har det slik. Jeg brukte 1,5 år på å tørre og prøve. Gi det litt tid og snakk med henne, så vil hun nok prøve etterhvert. At hun sier hun aldri i livet vil prøve betyr egentlig ikke så mye, kan være hun egentlig vil prøve det og synes det virker pirrende. Men som sagt; kanskje tanken på deg der nede skremmer henne. Ta deg en prat med henne du Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er jo bare 15 år uansett. Regner ikke med at dama er stort eldre. Verken voksen eller moden spør du meg. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 Sannsynligvis synes hun det er litt skremmende at du skal være der nede og se alt osv. Blir veldig intimt og hun er kanksje redd for at du ikke skal like det.. mange som har det slik. Jeg brukte 1,5 år på å tørre og prøve. Gi det litt tid og snakk med henne, så vil hun nok prøve etterhvert. At hun sier hun aldri i livet vil prøve betyr egentlig ikke så mye, kan være hun egentlig vil prøve det og synes det virker pirrende. Men som sagt; kanskje tanken på deg der nede skremmer henne. Ta deg en prat med henne du Ok, men jeg tørr ikke spørre det vill bli så flaut :$ jeg tørr å spørre om masse andre ting, men dette tørr jeg ikke, heheh, henne tenker sikkert att henne skal smake ekkelt, eller lukte vondt eller noe, men det tviler jeg på, for henne er helt renslig. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon. Og vær så snill, for Guds skyld, lær deg forskjellen på "hun" og "henne". Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 1, du har verre norsk en meg, og det er ikke bra. 2. Snakk med hu! (eller er det henne? Jokes) .. 3. SNakk med henne!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg