CFD Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 De sendte meg 2 svidde cpuèr og når jeg sendte dem tilbake for og få nye sa de at det var min feil. Jeg foreslår da at vi sender en felles klage til Databutikken og Sier hvor misfornøyde vi er med servicen. Jeg måtte i itilleg betale et ***** gebyr på over 500kr!! Så vil dere er misfornøyde med databutikken så svar her så skal jeg sende et Laaaangt skriv til dem og be dem og forandre rutinene sine. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: De sendte meg 2 svidde cpuèr og når jeg sendte dem tilbake for og få nye sa de at det var min feil. Vel det tipper jeg de hadde helt rett i. Noe sier meg at de ikke kom svidde fra butikken... Quote: Jeg måtte i itilleg betale et ***** gebyr på over 500kr!! Litt mye, men du hadde vel forhørt dem med butikken før du sendte CPUene? Hvis du hadde skrevet i en mail at du ønska å returnere 2 svidde CPUer så hadde de nok sagt at du ikke kom til å få nye. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 23. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2002 Hvordan kan det gå ann og montere en Taisol cgk760 feil?? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. januar 2002 Del Skrevet 23. januar 2002 Quote: On 2002-01-23 20:30, CFD skrev:Hvordan kan det gå ann og montere en Taisol cgk760 feil?? går fint an det! :smile: taisolen må du jo "kante" på cpu'n.. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ja sannsynligheten for at AMD produserer og leverer to svidde CPUer akkurat til deg er vel meget liten, feilmontering er vel det mest nærliggende skulle man tro. Og en liten kjapp feilmontering skjer jo den beste.. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Forstår at det er veldig skiipt å "miste" flere tusen kroner. Derfor er det like viktig at butikkene er "snille" og har god service som prisen. Jeg har funnet et par butikker som jeg stoler på og vil fortsette å bestille varene derfra helt til det motsatte er bevist. Bedre lykke nestegang. Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Noen som har prøvd http://www.buydirect.com ? Var innom der igår og så at prisene ikke var så aller verst og lay-outen til siden var behagelig. Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Ehm... http://www.buydirect.no var det visst. Lenke til kommentar
jlianes Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg har handelt 10 prosessorer, 3-4 skjermkort, 3 lydkort, 5 kjøleribber etc etc etc etc dere forstår sikkert...... alt fra databutikken, og jeg er meget godt fornøyd med servicen. alt jeg har motatt har fungert perfekt. Bare for å reklamere så var alle prosessorene AMD!!! Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Du jobber vel der, kan jeg tenke... :smile: Lenke til kommentar
Frodo_Torpedo Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Vel la meg si det med en gang, jeg jobber ikke på databutikken og det er ikke kompisen min som eier det. Men, jeg har aldri hatt noe krøll med den butikken, har bestillt mye derfra i det seneste pga prisene. Høres noe merkelig ut med 2 svidde CPU'er, jeg vil ikke akkurat beskylde noen for å lyve, men det virker rart at butikken har levert ut no slik til en kunde. En samlet klage deltar jeg alldeles ikke på i et så "ullent" tilfelle som dette. Lenke til kommentar
Lupus Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Jeg er med på klage, jeg. Bare si ifra Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2002 Fatisk så tror jeg ikke at jeg gidder og klage. Jeg kan ikke tenke på en feil måte og montere en taisol cgk 760 , men gidder ikke og gjøre noe mer. De sa t jeg slapp gebyret på 400kr+moms og fikk gratis frakt på min nye cpu. Tror nok det blir en Duroon 1ghz. (den koster ca.600kr , noe som jeg synes er utrolig mye cpu kraft for pengene) Er helt enig på at Databutikken kan forbedre servicen , leverings tidene og andre små ting , men Webben dems og prisene er noe av det beste jeg har sett. De skal jo tjene penger da. Har bestilt for ca.25000 tusen der og er stort sett fornøyd ,men jeg er fortsatt veldig irritert på og ikke få nye cpu`er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå