Klossmajoren Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 hei, jeg spiller adventure quest og noen ganger, (veldig ofte) lagger spillet heeeele tiden. jeg setter graphics på 'low' siden da går det litt raskere, men så lurer jeg på om noen vet hvordan man kan få spillet til å gå litt raskere. Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Du kunne jo slå av lyden også. Eller forandre instillinge dine på pc'en for spill. Eller rett og slett bare slutte med A.Q. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 hvordan stiller man inn innstillingene for spill da? btw, fint nick du har Lenke til kommentar
Romis Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Er det serverside lag, eller client lag, det er snakk om? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 aner ikke :S Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 16. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2009 hvordan oppdaterer jeg flash playern?? hvordan oppdaterer jeg flash playern?? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Du vil oppdage et flash-player ikon nede i hjørnet hvis du er på en side som krever bruken av flash-player. Høyre-klikk>Open Control Panel>update>Update now Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 jeg finner ikke flash player ikonet, har prøvd å gå inn på noen sider jeg tror trenger flash player, men går det ann å opdatere på en annen måte tror du? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 og hva er hjemmesiden??? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 hvordan oppdaterer jeg via. hjemmesiden dems da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå