Landeplagen Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sweet [wip3] Laget med Audjoo Helix i FL Studio. Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Har alltid syntes du har et veldig godt øre for melodier og akkorder, og dette er heller ikke noe unntak. Det som alltid skuffer meg littegrann er at arrangementene dine ofte tenderer til cheesy. Det er jo din stil, og den er forsåvidt forholdsvis unik, men det er ikke min tekopp desverre. Syns f eks den feite 80-talls snaren ble way over the top Det jeg hadde likt var om du prøvde deg på no litt mer elektronika -,big beat- eller DnB-inspirert, men fremdeles melodisk. Altså med no litt røffere beats (de kan fremdeles være chill, men ikke så inmari ballade-prega!) Altså litt mer seriøst kan du si. Dette her er et godt eksempel på noe som fremdeles er ganske rolig, men med en beat med litt tak i: Endret 3. juli 2009 av Asbjørn H Lenke til kommentar
Pizzaboi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Synes denne låta di var bra! Synthen var tøff, og jeg synes trommene passa godt. 80 talls "dysh" trommer er kult. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå