n4w Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Yay! Kom inn på førstevalget mitt! Kulde- og varmepumpeteknikk i Trondheim! Så nå blir det søk om stipend, lån og hybel! Langt å dra fra Buskerud til Sør Trøndelag. Men det får gå! Lenke til kommentar
War Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hvorfor får du vite det 17 dager før oss andre? Da må du melde deg inn i Trondheim pistolklubb og flex gym. Endret 3. juli 2009 av War Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Kom også inn ^^ Elektro, omvalg. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hvorfor får du vite det 17 dager før oss andre?Da må du melde deg inn i Trondheim pistolklubb og flex gym. Tror det har noe å gjøre med hvor jeg bor. Men en venn av meg som søkte på børsemaker i Støren, får ikke vite det før den 10. Flere andre jeg kjenner fikk vite det idag. Kom også inn ^^ Elektro, omvalg. Første eller andre året? Endret 3. juli 2009 av n4w Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvorfor får du vite det 17 dager før oss andre?Da må du melde deg inn i Trondheim pistolklubb og flex gym. Tror det har noe å gjøre med hvor jeg bor. Men en venn av meg som søkte på børsemaker i Støren, får ikke vite det før den 10. Flere andre jeg kjenner fikk vite det idag. Kom også inn ^^ Elektro, omvalg. Første eller andre året? Skulle egentlig gå 2. året. Men tar 1. året på nytt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Skulle egentlig gå 2. året. Men tar 1. året på nytt. Åja. Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) ah. Genialt. Jeg gikk Kulde- og varmepumpeteknikk på Ladejarlen i omtrent 1 månede før jeg gikk lei, og skiftet til produksjon og industriell teknikk. Gikk lei fordi det var for mye teori for meg , men lykke til uansett. Endret 14. juli 2009 av Huskarl Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 ah. Genialt. Jeg gikk Kulde- og varmepumpeteknikk på Ladejarlen i omtrent 1 månede før jeg gikk lei, og skiftet til produksjon og industriell teknikk. Gikk lei fordi det var for mye teori for meg , men lykke til uansett. Haha, teori er ikke noe problem for min del. Så lenge det er litt praksis skal jeg nok overleve! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Velkommen til bartebyen. Tror ikke du finner bedre studiemiljø noen steder i Norge. ^^ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Haha, jo takk. Gleder meg til å flytte oppover. Har hørt at det er en flott by! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer. Kom inn i 10 klasse jeg Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer. Kom inn i 10 klasse jeg Har hørt det skal være syke krav for å komme inn ditt ja! :!: Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Gratulerer. Kom inn i 10 klasse jeg Har hørt det skal være syke krav for å komme inn ditt ja! :!: Ja det stemmer, man må være mental stabil. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ja det stemmer, man må være mental stabil. Hvordan klarer staten å holde skolene oppe? Kjenner ikke en person som er mental stabil... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ja det stemmer, man må være mental stabil. Hvordan klarer staten å holde skolene oppe? Kjenner ikke en person som er mental stabil... Ikke jeg heller. Men jeg var heldig og kom inn likevell. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 22. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2009 Ikke jeg heller. Men jeg var heldig og kom inn likevell.Jaja, du får glede deg til et år med tortur! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ikke jeg heller. Men jeg var heldig og kom inn likevell.Jaja, du får glede deg til et år med tortur! Ja får det. Også kan jeg trøste meg med at det blir verre på Vgs :!: Lenke til kommentar
nummer40 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Gratulerer. Kom inn i 10 klasse jeg Da er vi to! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Ja får det. Også kan jeg trøste meg med at det blir verre på Vgs :!: Tja, siden jeg skal studere et yrke som faktisk interesserer meg, så tror jeg det skal gå veldig bra. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kom inn på musikklinja. Linja med høyest snitt og som er kjent som den som er vanskeligst å komme inn på. HAPPY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå