Jarl-Erik Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg er en blivende student, og har ikke bruk for paintball-utstyret mitt lengre. Kan INGENTING om pirs/verdi/utstyr så jeg tenkte at hvis jeg skrev det her, kanskje dere kunne hjelpe meg å finne ut hva jeg kan selge det for? Utstyr: Tippmann 98C Langt løp, usikker på lengde, kan 14" stemme? (den har også hull i et roterende mønster langs hele løpet) Gass tank - aner ikke hvor stor 8oz? 1000 kuler (rosa self ;D) Skikkelig god maske (reddet meg mang en gang xD) Vanlig magasin Som sagt, jeg kan ingenting ^^ er det no mer info dere trenger så si ifra, så skal jeg sikkert klare å skaffe det Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Sjekk ut finn.no. Det ligger en del 98 ute der, så da ser du prisen. Ballen får du ikke igjen stort for og så bør du oppgi tilstanden på utstyret samt glasset i maska + alder. ...Og paintball er da vel ikke en ekstremsport? Lenke til kommentar
Jarl-Erik Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 ok, greit, får gjøre det mente å tro det var det paintball var :/ http://en.wikipedia.org/wiki/Paintball -> se på Categorization Dessuten så er det flere Paintball tråder i dette forumet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå