Nickless Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hei. Lurte på om det er noen som vet hvor lenge man må gå på en antibiotikakur før man eventuelt blir kvitt en urinveisinfeksjon? Føler meg bedre nå må jeg egentlig si (dette blir den 3 dagen min), men tingen er vel at jeg tenker for mye på det og for derfor en følelse av at jeg må late vannet, vet ikke om det er psykisk eller ikke :S Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Fekk du ikkje noko instruks av legen? Kor mykje har du fått? Lenke til kommentar
aquafrank Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Det skal stå på pakken hvor lenge du skal gå på kuren du er satt på. Dette vil variere noe etter dossering og type antibiotika. For all del ikke stans kuren fordi du tror at du er kurrert, da går det kort tid, og så er du tilbake hos legen. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Drikk ekstra mye vann også. Det hjelper. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Drikk ekstra mye vann også. Det hjelper. Hei. Drikk væske som inneholder lav PH. e.g. appelsinjuice og tranbærsaft. Vaio Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2009 Takk for svar ble kvitt det etter 8-9 dager, begynnte på kuren etter en ukes tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå