KingDingLing Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Endret for unødvendig diskusjon med formann -Nico- Endret 3. juli 2009 av nicoloco Lenke til kommentar
formann Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Første posten, linje 1 i første avsnitt.Cpu er OC til 3800 ghz på 1.2 volt. Hva har det med saken å gjøre? Kan du fortelle hva du tenker? Det holder ikke å bare quote i øst og vest. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg bare sa at du ikke trengte å forvirre, han har jo clocket, også sier du at han kan bare vente med å clocke. Det var ikke for at jeg ville diskutere, bare poengterte at det var forrvirrende. Jeg sletter de innleggene, de er bare forvirrende for TS. Saken er den at han har jo clocket. Vi er egentlig enige, bare forum-forsvaret til begge som automatisk går opp. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 De tempraturene synes jeg at er litt høye til å vere en True kjøler, True er noe av det best du får til luft... Snu viftene bak og på toppen til å blåse ut, viftene foran og på siden til å blåse inn.. Jeg ville satt viften til True kjøleren til å suge igjennom kjøleribene da jeg har hatt best resultat med det selv.. Og sett kjøleren/vifta så den blåser luften mot viftene som trekker luften ut av kabinnetett... Du må bare prøve å montere True kjøleren på nytt, samt legge på et nytt og et veldig tynt lag med kjølepasta.. Lenke til kommentar
Xues Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2009 kjørte occt i 3 timer og pcen ar stabil. men da jeg brukte den normalt til å sørfe på nett eller instalere noen programmer så fikk jeg blue screen hvor det sto mye rart, men til slutt så sto det dumping memory. hva kan jeg gjøre for å unng¨den blue screenen ? Dyvers jeg ser at du holder til på lørenskog, det samme gjør jeg. Er det noe mulighet for at du kunne komme innom å se på pcen min. jeg er ville til å betale noe hvis det trengs. takker for hjelpen på forhånd. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 det er clockingen din som er ustabil. Last ned "Orthos", du finner det på google. Så kjører du den testen. Dersom den fryser og gir feilmelding mens den tester RAM og CPU så har du en clocking som ikke er stabil. Det er veldig veldig vanlig, man skal møte på problemer når man clocker. Det er halve gleden. Pass på de temperaturene, når du clocker slår enkelte hovedkort AV sperren for max temp på CPU'en. Med andre ord den går til noe blir ødelagt. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Dyvers jeg ser at du holder til på lørenskog, det samme gjør jeg. Er det noe mulighet for at du kunne komme innom å se på pcen min. jeg er ville til å betale noe hvis det trengs. takker for hjelpen på forhånd. Jeg er ikke hjemme, så tror det kan bli litt vanskelig... Har ikke fått satt opp eller fått overklokka den nye riggen min engang... Men det er som Nicoloco skriver, du har nok en litt dårlig overklokk siden du har blue screen.. Hva står minnet ditt på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå