ksoren Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 har en 190E 85- mod som jeg nettopp har kjøpt. den forrige eieren sa at bilen stopper når det er under halv tank og at det er bensinpumpen som er gåen eller dårlig. jeg har hatt bilen i et par uker og opplever at den stopper lenge før det er halv tank. den stopper ved 3/4 tank og blir værre og værre. den begynner å hakke og lugge og det virker som om det er i motbakker det begynner først. er dette virkelig bensinpumpen? den forrige eieren mente at pumpen er dårlig og at den må ha mye bensin på tanken for å bedre trykk. noen som har vore borti lignende? Lenke til kommentar
joka Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 det første du må finne ut av er om din bil har 1 eller 2 bensinpumper.. biler med bosch K / KE Jetronic og KE Motronic har ofte 2 pumper. jeg har opplevd samme feilen selv på en passat.. ene pumpa var død, og bilen stoppa når det var under halv tank.. Lenke til kommentar
ksoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 det første du må finne ut av er om din bil har 1 eller 2 bensinpumper..biler med bosch K / KE Jetronic og KE Motronic har ofte 2 pumper. jeg har opplevd samme feilen selv på en passat.. ene pumpa var død, og bilen stoppa når det var under halv tank.. den har bare en pumpe. det virker jo som den blir dårligere og dårligere, siden jeg må ha mer og mer bensin på tanken for at bilen skal gå. Lenke til kommentar
ksoren Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Hva med tett bensinfilter? nylig skiftet filter og rengjort tanken uten at det ble bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå