cmi Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Har prøvd nå utallige ganger og extende gull medlemskapet mitt, men det kommer bare ei feilmelding (masse tall, er feilmeldingen), hvorfor kommer denne? Hvordan kan jeg få gjort dette på nett til min live bruker?? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvis du skriver ned feilmeldingen i sin helhet, er det lettere å finne årsaken til den. ;-) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Hvordan kan jeg få gjort dette på nett til min live bruker?? xbox.com, logg på med din live id(email adresse og passord) kontoinnstillinger, løs inn kode. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Xbox live marketsplace er litt ustabilt etter neretida det hadde. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Dette er feilmeldingen: 8015d080 Hvordan kan jeg få gjort dette på nett til min live bruker?? xbox.com, logg på med din live id(email adresse og passord) kontoinnstillinger, løs inn kode. Dette har jeg prøvd, men da kommer jeg ikke inn på samme livebrukeren jeg har på xbox, det er det jeg ikke helt får til og stemme... Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Koden betyr: Xbox Live account has "expired" due to not signing into xbox.com for more than three months. Will need to create new gamertag. (At least that's what xbox support told me. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 9. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2009 Det vil si jeg må samle gamer poeng igjen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå