serru-d Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Heisann. Må oppgradere min cpu da e8500 sliter fælt i spillet Arma2.(se min profil,gamer-pc). Lagger med setting på high.. Tenkte da på en quadprosessor som går godt med mitt hk,x48 Asus P5E Deluxe. Gjerne en klokkevennlig cpu. Forslag? På forhånd takk. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Q9550? du kan jo også vente til nye ati drivere som kommer Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Takker for svar. Er ccc 9.6 driveren dårlig? har ikke noe problem med denne på andre spill. Eller er støtten for arma2 ikke med 9.6? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Takker for svar. Er ccc 9.6 driveren dårlig? har ikke noe problem med denne på andre spill. Eller er støtten for arma2 ikke med 9.6? når ble arma2 lansert a? tipper det kommer bedre ytelse i 9.7 om 2 ukers tid ca Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Takker for svar. Er ccc 9.6 driveren dårlig? har ikke noe problem med denne på andre spill. Eller er støtten for arma2 ikke med 9.6? når ble arma2 lansert a? tipper det kommer bedre ytelse i 9.7 om 2 ukers tid ca bestilt fra spaceworld.no mandag,fikk d i posten i går. Da ble det Q9550 på meg. Endret 3. juli 2009 av serru-d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå