Cola911 Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) "I think the same thing.. they (the papparazi and tabloids) treat him like garbage and when he dies.. oh now the same paper that called him a freak, pedophile, "jacko wacko" , crazy man, etc etc etc, from june 25th they publish the most kind, beatiful and inspirational text like they always loved him.. I think the media should start treating the celebrities like human beings from now on so the day they die they public really believe they're sorry for the death of that person!! R.I.P MJ" Rart å tenke på at alle nå plutselig syntes at han er en legende, istedet for en pedofil gærning Endret 3. juli 2009 av Cola911 Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 De fleste kjente, store artistene blir jo enda større og priset som legender når de dør. Fins jo mange eksempler på det som f.eks Elvis. Han ble mer kjent da han døde enn han hadde vært noen gang. Det er det samme som kunstmalere og skuespillere - de alle får sine virkelige store populæritet når de dør. Ja, det er litt rart å tenke på, men slik er det bare... Uansett har Michael Jackson alltid vært og kommer til å være en legende! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg siterer noe så enkelt som Ole Brum: "Ja takk, begge deler." Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Redaksjoner skal først og fremst tjene penger, og det er vi som kjøpte wacko jacko nytt. Nå vil folk ha nytt rundt hans død, og de tilfredstiller behovet og tjener i samme slengen. Ser ikke så veldig mye galt i det, selv om jeg lar de bladene ligge. død eller levende Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2009 Blir teit at media behandler han på den måten når han levde da, for nå og plutselig behandle han helt anderledes.. hvis du skjønner hva jeg mener? Blir jo feil at han (og andre) kjendiser blir behandla som crap så lenge de lever på en måte da Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Vel, han har jo lenge blitt omtalt som en legende, men også mye annet rart. Men hva tjener egentlig media på å ikke hedre ham når det helt klart har blitt vekket reaksjoner over hele verden? Media går ut med det folk vil høre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Blir teit at media behandler han på den måten når han levde da, for nå og plutselig behandle han helt anderledes.. hvis du skjønner hva jeg mener? Blir jo feil at han (og andre) kjendiser blir behandla som crap så lenge de lever på en måte da Skjønner hva du mener, men hadde ikke det vært mange nok som ville ha slik nytt, ville de heller ikke eksistert. Kjendiser velger helt frivillig å søke lykken i showbiz, og at sladrepressen er den del av kaka tror jeg de fleste både er klar over, og før de kommer dit drømmer om å ha med å gjøre. De kan være din beste venn, men også din verste fiende, slik er det bare.. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Blir teit at media behandler han på den måten når han levde da, for nå og plutselig behandle han helt anderledes.. hvis du skjønner hva jeg mener? Blir jo feil at han (og andre) kjendiser blir behandla som crap så lenge de lever på en måte da Sånn har det jo vært lenge (dessverre) Som med mange andre ting er det ofte slik at man lettere setter pris på mennesker når de først er borte. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg synes egentlig det er greit at man fokuserer på det positive når en artist er død. Det har liksom ikke så mye for seg å snakke om løgnene om overgrep mot barn og slikt lenger. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Stenger denne tråden med henhold til refererte lenke(-r). Det finnes allerede en (eller flere) aktive tråder om denne tematikken. Brukere oppfordres til å forsette der. Anbefaler trådstarter og andre interesserte tråden(-e): Michael Jackson er død - Hentet med hjertestans kl 21:26, norsk tid!!I så måte. Ikke glem å bruke søkefunksjonen før opprettelse av nye tråder. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg