Gå til innhold

Msn'en har blitt hacket, trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Noen har hacket Msn'en min, samt facebook-profilen. Måten det skjedde på var at jeg fikk en melding på facebook. Som jeg trodde var fra facebook ledelsen. Der stod det at brukeren ville bli slettet. Jeg måtte så trykke på en link og fylle ut et skjema for å beholde brukeren stod det. Jeg trykket på linken, og det kom en identisk facebook side, hvor jeg skrev inn passord og email. Kom aldri noe skjema.

Skjønte senere at dette bare var lureri. For nå greier jeg verken å logge meg inn på msn eller facebook. Pga jeg brukte samme passord på facebook som msn. Har sendt melding til facebook. Men har letet leeenge etter steder hvor jeg kan kontakte msn, uten resultater.

Så hvor bør jeg kontakte msn/microsoft? Eller går det an å bruke et program for å hacke emailen tilbake?

Takk på forhånd! Veeeldig viktig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du så dum (sorry) at du gjør noe så hinsides dumt, tror jeg ikke du burde begi deg utpå å hacke tilbake emailen din. Send en email til Facebook og forklar situasjonen. Gjør det samme til MSN.

Har ingen email-adresser å gi deg nå, men hva kan ikke Google gjøre for deg?

Lenke til kommentar
Er du så dum (sorry) at du gjør noe så hinsides dumt, tror jeg ikke du burde begi deg utpå å hacke tilbake emailen din. Send en email til Facebook og forklar situasjonen. Gjør det samme til MSN.

Har ingen email-adresser å gi deg nå, men hva kan ikke Google gjøre for deg?

Ja, vet det. Men sto veldig proft, hadde visst fått flere klager osv. Vet ikke hvorfor, men trodde på det pga jeg hadde spilt facebook-poker og tenkte at folk anmeldte meg når de tapte store summer mot meg. En grunn til at han hacket meg var gjerne at han hadde lyst på alle pengene jeg hadde. Hadde over 200 millioner. Men når jeg trykket på linken kom det en helt identisk facebook side, hvor jeg måtte skrive email og passord. Tenkte at det var for proft til at det var noe lureri.

Har prøvd Google veldig lenge, finner ingen steder hvor jeg kan kontakte msn. Så hvis noen kan hjelpe meg her er jeg veldig takknemlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...